24h購物| | PChome| 登入
2004-07-20 15:59:17| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煉…金…術…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

o個個時候我淨係諗到呢首歌...





□■□■□■□■□■

《楊千嬅 ~ 煉金術》

給我一團熊火試煉我...

證明我這麼狠狠愛過...

期望不多只要得到過...你身旁...那寶座...

給我一場洪水冷靜我...

眼淚太多已匯聚成河...

力竭聲嘶請你喜歡我...

什麼事都做過...都不能感動你麼...

原來暫時共你沒緣份...

來年先會變得更合襯...

頑石哪天變黃金...我可以等...

融和二人是哪樣成份...

但願虔誠能顯得吸引...

用五十年溶化你...成就...金禧一吻...

不夠激情仍可靠耐性...

對付你的冷酷及無情...

沉默假使都算種本領...我一定...最安靜...

深信忠誠遲會獲勝...

那份固執終於都會被尊敬...

如煉金般等你先轉性...

除非遺失人性...怎可能一直結冰...

原來暫時共你沒緣份...

來年先會變得更合襯...

頑石哪天變黃金...我可以等...

融和二人是哪樣成份...

但願虔誠能顯得吸引...

用五十年溶化你...成就...金禧一吻...

頭白了...還在等...情人預約在黃昏...

原來暫時共你沒緣份...

來年先會變得更合襯...

期待再苦再難堪...我都會忍...

談情十年未晚不怕等...

渡日如年仍覺得興奮...

若最後能溶化你...何用...心急手震...

■□■□■□■□■□





但係經過呢次之後...

我終於可以好肯定同自己講...

我已經對呢個人冇哂感覺...

之前成日都覺得自己仲有...

原來只不過係o個一DD o既唔捨得...

...↓0 %




















我唔會再浪費時間...

去煉呢舊...

點都煉唔好o既金...

就算係我個人甘心...

以為只係時間問題...

但係原來我個心都一早已經死o左...

對呢舊金已經冇哂感覺...

只不過係我太遲先發覺到呢一點...

台長: PEKI
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文