24h購物| | PChome| 登入
2005-11-19 20:26:00| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

my precious social life

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11:30am-12:15am 前補習妹妹家--gathering
-- 重回那條走了三年的路,感覺依然親切
-- 好掛住他們一家人,三年來都一齊過春夏秋冬:
^^ 過聖誕會交換禮物
^^ 生日會互相祝賀
^^ 考試一齊捱過
^^ 脾氣一齊發
^^ 玩樂一齊癲
^^ 齊齊成長...
-- 按鈴後,媽媽一開門見到我,大家都好開心,笑到見牙唔見眼,妹妹仲跳出來歡迎我!我好像回到家一般!!!!!!!!!
-- 與媽傾談了哥與妹的近況:
哥(中四後到機建(有否記錯?)讀):
1) 到適合的學院學習practical的東西,不用做功課,每週只做working report!
2) 加入籃球隊,有教練教,更有機會參加公開賽!!見識多d,更叻仔!!
* 一直覺得哥有運動天份,打球,跑步...什麼都掂!!
希望他可發展興趣,在快樂環境發揮潛能!*
3) 他有自信,好有善心,好有活力,為人實際不太天真,但無方向,
但願他將來擁有更多...

妹(小四):
1) 因太懶散,故要去補習班,使別人的地方專注做好功課,才可回家!
2) 高左好多,我好驚,快高過我!!!!!!!
3) 仍然好多ROLES(風紀/童軍)同活動(跳舞,小義工),好活躍!
4) 妹妹好愛上網看得意搞笑動畫同遊戲
--記性好強,逐一與我講解!遊戲技巧高超,聰明伶俐!
5) 妹妹從小都有演戲天份,與我兒時一樣,行為都一樣,如:
成日跳跳紥,扮東扮西,沖涼時間長,皆因常望住塊鏡自言自語
(看著她如照鏡般,她是我的影子!)
--可惜她抗拒背對白,我則建議她媽媽讓她多參加以遊戲形式去玩出創意的活動!!!
6) 妹妹愛玩愛說話(與我一樣!),我在耐心地聽著聽著,享受極了!
7) 拿了她的電郵地址,我會常給她通訊及SEND有趣WEBSITES給她呢!

但願羅家開開心心(他們時時都笑咪咪,好開心!),
爸爸工作不再太辛苦(他時時都會聽CLASSICAL MUSIC!減壓!),
媽媽不用太擔心兄妹的學業及成長(不過,養兒一百歲,長憂九十九!)
哥妹都健健康康成長!!!!!!
我愛你們!!!!!!!

12:30-2:30pm 銀座
--shopping with gigi
(買了件藍外套,yeah!但人人話太成熟...是嗎?但比較青春的粉紅色美呢!) +
--lunch with gigi(炸醬麵+紅豆冰---正!) +
--狂傾計(gigi教完班把聲好唔掂!所以我狂講!謝謝gigi的用心聆聽及分享!
加油呀!the best is yet to come!我都要以此為鑑!)
*次次都與GIGI無緣,我找她時,她無空;她找我時,我無空;皆因我倆都係大忙人!!!
但GIGI叻我好多,勁多ROLES!
又教班,又實習,又學員傳道會會長,又教會中堅份子...
若不是她到了我樓下教班,我又不用出外上堂,我倆真是無緣見面!!!!!

2:30-3:45pm 新北江商場--shopping alone (買了一條黑裙子,美極了!)
*享受獨自行街的過程,不停地感受,不停地觀察,
所以我時時會向香港九龍新界自由行/探險
(最愛找些未到過的路,找到會好有成就感!)
是否太自閉?不!我都好歡迎其他朋友陪我行架!這樣會更開心!
不過冇人約我之嘛!!!
~________________@

4-5:30pm 上網(東看西看,好奇心極旺盛!)
我時時都係咁,CLICK CLICK下,看看下,時間又過了!
結果又冇乜點做過正經野!
HAHAHAHAHHAHA!

5:30-8pm sleeping(躺在爸媽的大床上,大字型睡姿,太正了!)

8-9pm dinner(有菜有肉有飯,正!)

9-11pm 電視--賀台慶!
<如果.愛>精華版
看到我目定口呆,太太太太太正啦!!!!!!!!!!!!!!!
12月快d來,聖誕快d來,我就可以快d睇到!!!!!!!!!!!!!
唔知有冇人約我去看呢?!

*學左小莉莉,食食薯片!
感覺好正!好脆好咸好free!
但要克制,因平日向中心已有:
1) worker的cake,cookies
2) 小莉莉的朱古力
3) 婦女的蝦片
"冬天又來了,肥係好容易!"
互相提點吧!!!!!

11pm-xxxxx working
真係要做番d野了!
1) volunteer training group
-sec plan 2
-recording 1
2) play group
-sec plan 2
-recording 1
3) learning contract
4) reflective journal
5) prepare presentation(NA/management/school)
6) micro skills勁多功課!
大家可否話我知有否漏!?!?
嚇親自己/大家....sorry!

多謝小莉莉提我,仲有...
7)log x 3份!

但今日仍是relax到震!!!!!!!!!!!!!!
i like it!!!!!!!!!!
^_______________________________^

台長: 無路用的人
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文