24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 10:59:40| 人氣145| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Beyond精神永遠不死

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 Beyond 即 將 成 為 歷 史 了 。 由 83 年 黃 家 駒 與 葉 世 榮 一 手 成 立 Beyond 樂 隊 至 今 , 他 們 由 地 下 走 到 地 上 , 由 香 港 走 到 日 本 , 全 盛 時 期 的 Beyond 成 績 輝 煌 , 直 至 靈 魂 人 物 黃 家 駒 的 離 世 , 幾 乎 令 Beyond 走 上 分 離 的 道 路 , 但 堅 持 理 想 的 三 位 成 員 繼 續 搖 滾 路 , 直 至 9 9 年 開 始 獨 立 發 展 , 2005 年 Beyond 已 組 成 廿 二 年 , 三 子 將 在 1 月 27 至 31 號 舉 行 五 場 「 Beyond The Story Live2005」 演 唱 會 , 為 Beyond 畫 上 完 美 的 句 號 。


 Beyond 崛 起 於 香 港 的 黃 金 歲 月 , 香 港 的 繁 榮 造 就 了 他 們 的 成 功 , 東 方 荷 李 活 的 盛 名 將 他 們 的 影 響 力 推 至 東 南 亞 各 地 , 他 們 的 音 樂 影 響 了 90 年 代 的 年 輕 人 , 亦 陪 伴 他 們 長 大 , 「 只 要 有 理 想 , 肯 努 力 就 一 定 會 成 功 。 」 他 們 的 成 功 鼓 勵 了 無 數 年 輕 人 。

肯努力一定會成功

 本 來 他 們 打 算 在 廿 周 年 時 舉 行 世 界 巡 迴 演 唱 會 , 最 後 在 香 港 作 一 個 總 結 , 不 料 入 紙 申 請 時 , 紅 館 的 檔 期 已 排 至 05 年 1 月 , 他 們 唯 有 將 告 別 演 唱 會 順 延 至 05 年 。 如 今 三 人 各 自 有 不 同 的 道 路 , 難 得 的 是 他 們 從 未 放 棄 音 樂 , 堅 持 自 己 的 信 念 。

 「 Beyond 雖 然 已 告 一 段 落 , 但 係 Beyond 的 精 神 係 永 遠 不 死 的 , 我 們 一 定 不 會 背 棄 音 樂 。 」 三 子 承 諾 道 。

 甚 麼 是 Beyond 精 神 ? 堅 持 信 念 、 熱 愛 和 平 、 關 心 社 會 、 要 有 無 畏 精 神 、 最 重 要 的 是 對 音 樂 不 離 不 棄 。


黃貫中:意冷唔心灰

黃 貫 中 : 呢 22 年 Beyond 行 過 的 路 係 充 滿 艱 辛 、 崎 嶇 不 平 的 。 剩 係 形 象 都 試 過 好 多 種 , 我 們 試 過 一 身 牛 仔 衫 褲 , 又 試 過 阿 拉 伯 造 型 , 最 惡 頂 係 《 永 遠 等 待 》 的 造 型 , 著覑短 褲 、 留 長 髮 、 仲 要 「 休 」 高 對 襪 , 前 衛 到 依 家 都 頂 唔 順 , 如 果 係 演 唱 會 扮 番 都 幾 搞 笑 , 好 彩 身 形 無 乜 點 變 , 一 直 都 係 一 百 三 十 幾 磅 。

 無 論 點 都 好 , 咩 機 關 、 布 置 、 形 象 都 係 假 , 我 最 想 大 家 記 得 的 係 Beyond 的 音 樂 , 我 相 信 好 的 音 樂 一 定 會 流 傳 落 去 , 只 要 係 好 聽 的 歌 曲 , 一 百 年 後 都 會 有 人 記 得 。

做好自己終會有人賞識

 雖 然 話 依 家 的 樂 壇 環 境 好 惡 劣 , 但 依 家 都 有 好 多 有 潛 質 的 樂 隊 , 好 似 at17 咁 , 只 不 過 要 出 人 頭 地 , 係 要 講 機 緣 巧 合 , 無 理 由 坐 係 度 空 等 , 先 做 好 自 己 , 磨 練 到 最 好 , 始 終 會 有 人 賞 識 的 , 就 算 無 人 賞 識 都 無 所 謂 , 你 都 係 做 緊 自 己 鍾 意 架 啦 。

 無 錯 , 家 下 市 道 差 左 , 以 前 我 們 做 地 下 樂 隊 , 賣 一 萬 張 都 唔 差 , 依 家 一 萬 張 已 經 叫 唔 錯 , 我 係 意 冷 唔 心 灰 , 對 自 己 的 音 樂 我 係 好 有 信 心 。


黃家強:家駒情意結

 黃 家 強 : 99 年 我 們 決 定 各 自 發 展 , 都 諗 唔 到 會 有 呢 一 日 , 我 以 為 可 以 兼 顧 到 Beyond 同 埋 自 己 的 音 樂 , 原 來 係 唔 得 的 , 大 家 有 唔 同 的 音 樂 方 向 , 各 有 各 忙 , 好 難 再 湊 埋 一 齊 , 與 其 求 求 其 其 做 歌 , 不 如 唔 做 , 我 唔 想 Beyond 的 歌 愈 來 愈 難 聽 , 大 家 提 起 Beyond 都 皺 起 眉 頭 , 被 人 問 幾 時 有 新 碟 時 , 大 家 都 口 啞 啞 , 就 趁 大 家 都 擁 有 美 好 回 憶 時 , 來 一 個 告 別 啦 。

 回 顧 22 年 來 的 Beyond , 每 一 首 歌 都 好 重 要 , 每 個 階 段 都 標 誌 住 我 們 的 成 長 , 每 一 步 都 係 硬 住 頭 皮 , 當 然 最 難 捱 係 家 駒 發 生 意 外 之 後 , 個 陣 時 真 係 唔 想 做 架 , 日 日 都 唔 知 自 己 做 咩 , 到 我 們 三 個 再 組 Beyond 時 , 又 有 人 話 三 個 點 會 好 得 過 四 個 架 ! 根 本 連 聽 都 未 聽 過 我 們 的 作 品 , 就 判 左 死 刑 , 係 好 唔 公 平 。 依 家 聽 番 我 們 個 期 的 作 品 , 全 部 都 好 傷 感 的 , 當 其 時 我 們 唔 發 覺 , 最 近 為 演 唱 會 揀 歌 時 先 知 。

分開發展曾對前途迷惘

 嘗 試 過 獨 立 發 展 , 會 更 加 珍 惜 昔 日 Beyond 的 日 子 , 初 初 分 開 時 真 係 好 唔 慣 , 對 前 途 好 迷 惘 , 又 未 簽 唱 片 公 司 , 心 諗 : 「 唔 通 真 係 無 人 賞 識 ? 」 但 係 我 真 係 鍾 意 音 樂 , 所 以 咩 都 唔 理 , 做 左 先 , 原 來 你 有 成 績 俾 人 睇 人 下 先 會 有 興 趣 , 跟 住 我 搵 到 自 己 的 路 向 , 有 左 自 己 的 班 底 。 有 時 , 我 會 不 期 然 將 自 己 的 音 樂 同 Beyond 時 期 比 較 , 好 想 做 出 好 似 《 光 輝 歲 月 》 、 《 Amani 》 呢 D 歌 曲 , 可 能 係 我 對 佢 ( 家 駒 ) 的 情 意 結 啦 !



葉世榮:學左好多№

 葉 世 榮 : 呢 幾 年 真 係 學 左 好 多 呀 , 其 實 當 初 分 開 的 決 定 係 畀 個 機 會 自 己 去 學 習 , 打 左 咁 多 年 鼓 , 原 來 仲 有 好 多 野 係 自 己 未 接 觸 過 的 , 好 似 唱 歌 、 作 曲 , 監 製 等 等 , 無 現 場 經 驗 , 我 就 狂 接 騷 令 自 己 經 驗 豐 富 左 , 特 別 係 Sylvia ( 他 已 逝 的 女 友 ) 走 左 之 後 , 我 返 左 內 地 一 段 時 間 , 不 斷 工 作 麻 醉 自 己 , 依 家 唱 現 場 好 似 玩 遊 戲 咁 , 難 唔 倒 我 。

唔會偷懶做好自己音樂

 今 次 個 演 唱 會 就 好 似 一 個 畢 業 典 禮 咁 , 我 希 望 歌 迷 明 白 呢 個 決 定 係 對 大 家 最 好 啦 , 我 地 之 後 亦 唔 會 偷 懶 , 會 繼 續 做 好 自 己 的 音 樂 。 有 朝 一 日 , 等 我 地 三 個 各 有 成 就 時 , 或 者 有 機 會 再 聚 , 總 之 我 地 一 定 唔 會 令 大 家 失 望 的 。

** 成報

台長: P仔
人氣(145) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文