24h購物| | PChome| 登入
2022-10-13 14:14:49| 人氣28| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

k.o肥大脾、肥臀! MUSEE MP² RF磁力脈衝全方位纖體療程

減肥係好多女仔既一生目標,相信大家都想有一個完美的身形,但呢排疫情反反回復復咁,都未必夠膽去gym room做運動,但日日坐係office 8個鐘,真係會搞到下半身又肥又腫!有時控制完一輪飲食之後,都未必有效減到肥,倒不如係利用一下而家市面上好hit既減肥療程啦!

 

作為一個飲水都會肥既女仔,由細到大BMI都係超標既,小學既時候已經比營養師命令我要減肥,而由中學開始我嘗試過唔同既減肥方法,例如係食少D啦,完全唔食飯,淨係食肉同菜。無錯呀節食個排真係瘦D既,但只要一回復正常飲食,就好快會打回原形,有時仲會比原先更加重幾公斤…係不斷又肥又瘦既輪回之中,我近呢一年,都開始嘗試去做一d市面上既減肥機療程!

 

今次我就簡左2間唔同既美容公司幫大家去試,分別係MUSEE MP² RF磁力脈衝全方位纖體療程,以及Perfect Medical S6 溶脂修形療程,等我試完話你知邊間先係最有用最好啦!



第一間:MUSEE MP² RF磁力脈衝全方位纖體療程

 

我第一間係去MUSEE去做試做MP² RF磁力脈衝全方位纖體療程,MUSEE相信有脫開毛毛既女仔都有聽過,佢地既彩光脫毛之前幾年都幾hit,但其實MUSEE除左脫毛之外,而家仲有得做好多唔同既美容療程,而家佢地仲引入左減肥療程,當中我見MP² RF磁力脈衝全方位纖體療程個名幾得意,於特登click左入去望下相關資料,原來MP² 係一種嶄新科技,揉合左3D多極射頻和磁力脈衝治療技術,通過熱力去加熱皮膚底層既既脂肪層,令到身體新陳代謝加快,並加快排出多餘的脂肪!

 

由於我以前都有join過佢地既脫毛療程覺得幾ok,所以我都對MUSEE既美容療程有d興趣,一於就試試佢地既減肥療程啦!

 

報名既過程好簡單,只係需要係網站簡單咁填寫小小個人資料,好快就有專人聯絡我,而且電話入面既姐姐態度好好,好溫柔咁提醒我有咩要準備!

 

我就簡左好就腳既旺角MUSEE分店去試做,一上到去,就好似平時脫毛咁會有個靚女姐姐先招呼我坐係梳發,然後唔洗我等好耐,就有個顧問招呼我入去傾計,都係好似朋友咁閑話家常,問下我對身形邊part最唔滿意,平時飲食同運動習慣係點樣。我就梗係最想搞搞我個下半身既肥大脾!

 

之後就到左體驗呢個療程既時候,一入房治療師就叫我爬係床上面,背向上,之後就開始用儀器係我下半身比較多肉的位置碌下碌下咁,個感覺有少少似做緊熱力按摩咁,又幾舒服,不過做左幾分鐘,佢就開始係咁sell我啦!一時又話我皮膚差叫我做下美白療程,一時又叫我做下保濕療程咁,總之就不停咁sell我,搞到我都有少少反感,之後我係咁話唔洗,佢仲繼續講,反來我黑面個治療師先收聲…

 

咁實際呢個療程效果好唔好呢?我想講係完全無料到…我只係感覺到大脾無咁水腫,但係完全無話大腿圍變細到,而且,過幾日之後,我大脾一樣都係咁肥腫難分,完全無話瘦到咁…我就覺得係因為MUSEE呢個療程唔太適合自己啦!

 

第二間:Perfect Medical S6 溶脂修形療程

 

由於MUSEE呢個療程完全無料到,我又真係好想可以成功瘦身,快d洗走肥大脾,所以我又開始上網search下其他減肥療程,當中好多好碑好評既就係Perfect Medical S6 溶脂修形療程!

 

呢個療程點解我會係網上見到?其實係無意中上上下youtube見到有人賣廣告,於是好奇之下就click入去研究下呢個療程,原來佢係運用左生物激光,通過生物激光去刺激脂肪加快新陳代謝,溶解多餘的脂肪,之後脂肪就會隨著淋巴系統自然咁排出體外,然後慢慢就會變瘦,聽落好似好勁咁!

 

Perfect Medical 最好既係有得免費體驗,姐係試完覺得適合自己,之後先再決定買唔買package都得,呢點真係好user-friendly,唔洗驚比左好多錢之後又未必適合自己,變相唔會浪費左到時唔適合又唔知點算咁。而網上登記既流程係非常簡單既,只係需要填寫少少個人資料,大約5分鐘就搞掂,Perfect Medical真係好細心,會係療程前一日就打電話比我提醒返我記得去做,好適合我呢d大頭蝦!

 

我想講入面既員工真係好好態度,我知道我係上來做體驗,即刻勁快咁幫我登記,坐一陣唔洗5分鐘,已經好快叫我入去,原來係正式開始試做之前會有一個顧問同我傾一傾先,好似朋友咁閑話家常,先了解我平日既飲食習慣同埋有無做運動之類,之後仲會同我做一個體形分析,了解到我下半身好多特別係臀部超多脂肪,而S6溶脂療程就特別適合我呢種平日無咩時間做運動既人去做啦!

 

成個諮詢過程顧問都有問必答,真係超級細心,但又唔會話不停咁sell你呢樣個樣咁,比我感覺係真係為客人著想既!

 

到左正式開始試做既過程啦!美容師知道我係第一次做呢個療程,好有耐性咁同我講解每一個步驟係點樣,美容師特別係我臀部、大腿位置比較多脂肪既地方,用力按多幾下,成個感覺就係feel到有熱熱地既吸頭係我皮膚吸下吸下,但又唔會話好痛,其實都幾舒服!

 

最令到我驚喜既係,呢個免費體驗真係好work,係我做完呢個療程之後既一個星期,我真係比未做前輕左1kg!而且大腿圍同臀圍都變細左!而且無出現反彈情況,姐係一直都keep得到,我都有計劃之後會去做多幾次呀!

 

來到呢度,相信大家都知道我推薦邊間多d啦,無錯就係Perfect Medical S6 溶脂修形療程

!MUSEE無話佢唔好既,不過都係留返脫毛先去做會好d啦!

 

如果大家都對於減肥已經用盡方法都無辦法成功既話,我覺得Perfect Medical真係值得一試!大家有興趣就click入去下面連結登記啦!

 

立即體驗:Perfect Medical S6 溶脂修形療程

台長: oliviachen01
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文