24h購物| | PChome| 登入
2008-06-28 11:13:50| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

畢業了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇黎過新聞台
下星期1就放榜喇
我驚到時冇心機...所以而家打左先
我希望唔會LA...


畢業LA...
都幾期待....
應該係最後一次着既校服..
鞋着完之後仲即刻dum左
其實都真係好悶..
但...諗到係最後一次用迦密學生既身份就有小小奇怪
(我希望我唔洗repeat)
始終都係到7年la.



好奇怪...
我本身對有冇人黎睇畢業禮都真係冇乜所謂
但愈近六點中時..
我就愈想有人會黎
所以你地黎我真係好開心...
哈哈...
開心真係可以好簡單


派成績表
俾我想像中差呢...
oh.... :(
不過唔緊要lu
加油 :)



之後迫肥仔食KFC...
唔好意思呢
smile plzzzzzzz



可惜的是我冇影到相 :(

台長:

您可能對以下文章有興趣

人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文