24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 00:50:00| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5 月6 日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我放咗學之後,去咗鋪頭食lunch,錦叔整咗碗勁大的燒鴨米俾我, 攪到我食唔晒, then之後我返學校撞到細佬同Paula, 所以陪佢去咗剪頭髮, 我發現個老闆係同Rynki返同一個教會,佢勁似黃德斌, 佢叫Adam. 原來佢係 同Mandy係兩姊弟.其實我一早知識Mandy, 不過未冇機會大家傾過計. 哈哈~~~你話依度係幾細.大家同大家識嘅人都係一樣.
之後我返屋企囉D野俾Paula參考.then 就去city同表哥食韓燒慶祝, 不過佢又遲到,攪到Rynki 勁憎佢.
不過我唔會再理我表哥D o野, 因為佢唔會覺得人哋做D o野係為咗佢. so I'm care him any more

台長: Little Mushroom
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文