24h購物| | PChome| 登入
2012-07-14 08:41:56| 人氣505| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

少男殺手




甚麼時候開始, 我的e-mail信箱常常都有那個小學一年級的男孩寫信給我, 說話給我聽, 直到最近, 我告訴他我工作壓力很大, 也不知道他懂不懂, 總之, 我跟他說我想聽他說笑話.

他的媽媽告訴我, 他真的很認真想笑話, 又怕不會打中文, 又急著很想講給我聽, 想逗我笑, 他真的在暑假都想破頭了, 他媽媽說每次他爭取打e-mail的時間全是用給我寫信的.

其實他的貼心與可愛不用任何特別笑話來逗我, 每每我看到他寫來的e-mail, 我就很開心了, 我的阿娜達說我是少男殺手, 我說這不是殺手不殺手的問題, 關鍵是我們可以是忘年之交.

昨天他寄一個笑話來了:

ONE DAY A  BOY NAMED JOSEPH GOES TO A STORE
AND HE GOES TO  THE STORE AND BUY A TOY CAR.
BUT  HE DON'T NO HOW SO PLAY A TOY CAR, SO HE
ASK THE POLICE  HOW TO PLAY. THE POLICE SAYS:
THIS TOY CAR IS A BIG SWORD AND THE POLICE
PRESS A BUTTON AND A SWORD CAME OUT AND
KILLED THE POLICE!

其實他甚麼都不知道, 但是時間不偏不倚在我們人生最關鍵的一天送上讓人放鬆的笑話, 我真的很看重他的心, 今天早上我特別給我疼愛的小男孩回信, 希望他早上起床看到也快樂.

Dear my lovely lovely boy :
 
Good morning!
 
How are you today?
 
I said that I couldn't wait to hear your next joke.
You are really a good story maker!
 
Oh, by the way, I'm a good maker, too.  Not a story maker, but
a dream maker.  Guess what ? I dreamed to visit England,
it's a beautiful country.  Have you ever heard of England ? London ?
Yes, I can introduce this place to you right away!  Please click
the website below and you will find 5 big boys singing.  Watch
out the background of the MTV, you'll find that it's really really
beautiful there!
 
http://www.youtube.com/watch?v=Y1xs_xPb46M&feature=relmfu
 
The group is called " One Direction", this song is called : "One thing"
It's a very famous boy group in UK. I bet you that you'll like them.
Remember the name " One Direction", I think you and me have the same one direction, too. That's - toward to our Heavenly God Father, Yes, that's our only one direction.
 
Let's talk about our God more and more starting from next e-mail.
Your joke and your sharing about Jesus are both welcomed.
 
 
Oh, Yes, I love you , my boy~ Have a good day!

Best Rgds,

Jessica : )

 

台長: 潔西卡的部落格
人氣(505) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 台長心事 |
此分類下一篇:好事聯播網
此分類上一篇:真友誼奠基於神 - OL 之生日心情記事

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文