24h購物| | PChome| 登入
2004-10-29 18:45:48| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Gravity 地心引力

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

The ways of this world are grabbing a hold
Won't let me go, won't let me fly by
It takes it's toll down on my soul
這世界抓著我的靈魂 往下沉 一直不斷的沉

‘Cause I know what I need in my life
但我知道我需要什麼

Don't let me lose my sight of You
Don't let me lose my sight
I don't want to fall away from You
別讓我失去祢的蹤跡, 我不想與祢分離

Gravity is pulling me on down
I don't want to fall away from You
Gravity is pulling me to the ground
地心引力一直抓著我往下沉
但我不要
地心引力一直抓著我往下沉

This world keeps making me cry
這個世界總是讓我傷心難過

But I'm going to try, going to try to fly, going to fly high
Don't want to give into the sin, want to stay in You ‘til the end
但我要飛, 我要展翅試著飛, 向著高處飛
我不要向它低頭, 我要跟祢到世界的盡了

Don't want to lose my sight of You
Don't want to lose my sight
我不要失去祢的蹤跡
不想看不見

I want to fly
Into the sky
我想飛, 飛向那天空

Turn my back on this old world
Leave it all behind


This place is not my home
It's got nothing for me
Only leaves me emptiness
And tears in my eyes
這世界不是我的家
這沒有我所眷戀的
只有空虛和眼淚

台長: 惟雨
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文