24h購物| | PChome| 登入
2004-11-14 22:46:31| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

留言?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈, 我知道我係度講實俾美女話呀.
但係我覺得實在太搞笑啦~~
sonia, 對唔住你都係講一次呢~~
岩岩同sonia傾緊功課喎, 用屋企電話呢,
話說我今朝都係用呢個電話打俾sonia, 不過冇人听呢.
咁同佢講下講下, 佢就問我啦: Frances, 你個你屋企電話黎架?
" 係呀"
s: "你今朝有冇打俾我呀??"
f: " 有呀, 不過冇人听囉."
s: " 係呀, 點解我打番呢個電話, 有把女人聲既, 仲係講英文架喎~? "
f: "因為我屋企冇人听電話就會駁去留言架啦, 因為我唔識搞個留言, 所以仲係 英文囉..."
s: " 唉也, 我仲以為係邊個人搵我喎, 等我仲打番電話黎, 俾個英文女人聲嚇親, 黎唔及反應呢... 我用左英文黎留左個言呀.... 唉也.... 好白痴呀...

我當然勁爆笑啦, 仲拍哂台呢~~ 哈哈哈~~

f: "緊我要听番個留言呢~~ "
s: (大聲慘叫)" 唔好呀, 你要delete佢呀.... "

哈哈, 事實發展到呢個地步呢, 你諗我有冇听到個留言呢~~

台長: moncchichi
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文