24h購物| | PChome| 登入
2004-01-18 02:55:00| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做爛市~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/1/2004

今日去0左一位好朋友既生日party~
0係電車上面開P~ 係佢男朋友策劃ga~
過程好浪漫, 好lum,
由book 電車, 約friend, 買野食, 叫我地去車廠上車, 開車, 約佢出街, 話同佢等車去街, 見到架"私人租用"既電車, 上車....
都係男朋友搞~
有男朋友真係好~
其實今日唔係正日生日~
正日生日男朋友已經做0左好多野,
今日又一劑~ 做爛市....

話唔定下年一月我地有得0係飛機開P,
十年後, 應該會坐穿梭機去月球開P~ :P



開完P後, 但以理團年飯~
好齊人呀, 好開心~~
可惜敏婷黎唔到, 雪華都冇黎...
佢地黎埋就perfect la~

食完飯去0左同治堂食糖水~
同小嫻, 輝仔, elaine 一齊係0左個珍寶雜果涼粉~
好大dull~

約實0左同小嫻星期二去据扒~
輝同elaine 都會join ~~



- neil young and crazy horse

========================================
老友, 願你平安~
願你有力去撐!!
我都會用力撐住你!!




熹叔, 從你身上我看見上帝慈愛的一面,
唔gur 上帝要你咁痛...


上帝的慈愛與殘忍決絕並存,
我未消化得晒...

台長: mok
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文