24h購物| | PChome| 登入
2004-11-02 10:25:32| 人氣256| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

靚巫女 crossover 魔盜王

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圖片啊: 靚巫女,小魔鬼,海盜船長,中國女孩,鐵爪....是Inn Cafe認識的 :D

咁快又過左22歲B-day喇~~ 今日已經係2號喇, 先祝Lowing 生日快樂,佢大我一年,應該係23喇~ 祝佢同Honey恩恩愛愛,早日拉埋 !

呢幾日真係開心得不得了呀~~~都係一個難忘加Perfect開心既連串生日,慶祝活動.一di遺憾失落感都沒有,良久未試過喇! 雖然每年都有慶祝,但每次完事後都會有點遺憾及失落感! 今年除左以為唔見左王貽興簽左名既鐵人甲,而唔開心左一陣之後,都無喇! 依家佢安全的在Winsome手中,我安心了,也快樂了 !
:::::::好想同大家分享, 唔怕長即管耐心咁睇下 :3 ~
[29-10(Fri)] 星期五本來ar Paul有ticket入電視城睇新秀show, 不過6:45要入到去電視城,我趕唔倒所以無得去.....=`=" 結果乖乖咁走左去返學Marketing~ 之後放學A.j黎接我,就再去旺角入貨,買聽日Halloween的用具啦,結果買左個假髮....

[30-10(Sat)]呢日約左我所有好友出席,其實係失散多年的舊人聚會至岩,因為雞仔,po yee, phoebe ,ar南 等等...都係我好多年既朋友,而大家都失散左成十年,依家先見返咁lor, "phoebe係我pen friend,不過好耐無見喇都算...." 本來叫埋佢地家人黎,不過因為有事黎唔倒,咪得返我地d 細既玩lor..... 屋企都好耐無BBQ喇!對上個次都好似係上年既事掛...本來約好8點架,但係大家都有野做,搞搞下成8點幾先齊人,又未買碳呀,用具咁....差不多9點先燒...阿思後尾都有上黎~ 大家都係吹水多lor, 雞仔就同我父母傾傾傾, 其他人出面吹水,本來帶左d vcd for singK,但係太投入傾計,都無sing到,食既野都唔多.....好多野都未燒又無食到... hahaha.搞到十一點十二點先切B-day Cake,係我mother 買架 :D 大家為我唱生日歌, 雞仔影相,佢地唱歌個時好大聲呀,我差d喊左出黎呀......,不過係咁狂笑lor..哈哈,失常*3*= 最後大家戴左mask,影左d 騎呢相,hee ha完就走喇~~ 已經成點鐘了....

[31-10(Sun)] Halloween Day,係我最Excited ,最期待既一日之一呀,琴晚3點先訓,一早又起身返小學教會,講道係....將重擔比神,我覺得好好既topic 呀...之後同阿南上左我屋企坐,仲唱左陣K tim,,,,,hahahahah.勁正有新歌~ 之後食飯時,阿南就走左喇, 搞左一個下午,我就化妝準備出去causeway bay~~ ,因為Nga好耐先上黎,我又想叫佢幫我化個靚妝,所以就等埋,搞搞下遲晒到tim....阿思同佢d friend出晒去, choi wah ,Aj都出埋,真係唔好意思呀各位~~ =_+" 之後就飛出去啦,去到即上inn Cafe,嘩好多人呀.....Trucks都有出tim ar....即刻見下winsome , yi hing, Elaw...第一個相認既係Elaw,,,,whahaha好靚女,好的式同瘦呀.....:D whahaha.貽興真人都係好靚仔,佢個look都好型,不過無我想像中咁熱情的感覺...cool d lor~ winsome同相中人一樣咁靚女同靜....可能太多人無咩機傾計呀..食左d野,瘋狂影相後,阿paul就搵我喇, 咁我地又走...去下場lor.. 係隔離街既Ali-pabar,好正有band,join 左ar Paul ,terru佢地d friend,大家玩左大話"式",飲下啤咁,我都好難得咁飲左幾杯,同一支diamand black.仲上左台同肥程合唱左首好心好報tim .hahah. 後尾又坐左陣,影下相....12:00就落老蘭,搵arNga,佢扮天使,同個女仔fd起bar度hei下咁....搵佢影左幾張pic la.之後我地就走喇,一路都好多人呀,仲扮得好" 恆"tim bor...hahaha.可惜無相機...可惡死了!返到家...3點3,4點先訓呀~

[1-11(Mon)]終於到正日喇~~~ 哇哈哈哈.成日唔知自己做過咩,老細一早竟然同我講生日快樂,不過都係逃唔過佢既訓導,因為我又遲到..ha,之後佢lunch 請我去間好野度食,又再訓導我....都ok 既,好過無....不過點解唔封返封利是比我,$10, $20都好ya...= .=" 放工即出旺角,二佬同ar 思,vicky都有phone n send msg 比我祝B-day happi 等. 開心呀.^^" 肥程, terry, kelvin 都出黎..仲有 jo n karen. arPaul應該係累爆左,所以唔出ru,難為terry.....haa. 大家都爆玩左3日幾,當然累啦!又要返工wow. 本來話去打邊爐,因為喉嚨痛(me n terry) 又爆瘡,改去食suice亭,ar jo 同 karen 8點幾先到,我地上去吹左陣水sin,收倒一份禮物咁大把,已足夠我開心一個week有多! 阿南又想黎tim gar,不過因為夜了,所以都叫佢回家,n 大家歸家.... 成個飯局肥程係咁溝女,同2個女仔影相,傾計,玩呀咁lor...heeee:D都幾開心呀...不過就.....(算啦.都係唔講...) 那時10點多,落左土瓜灣搵Aj,同我回家,走去搵arC ,拎野,順便吹水.....一吹又1點多. 講左好多野,都係呢幾日發生既事同感受,好多謝arC陪我傾計,一次過舒發左出黎好好多喇. :3 多謝你..地!!

:::::::::::::::::::::::::最後講多少少野::::::::::::::::::::::::::::::::::
今年真係好特別既一年, 識左di新朋友,舊朋友咁,咁多人cele.b ,又去澳門玩 ,又玩Halloween仲走幾場 ,一日見晒我最好既朋友咁濟...... 最愛既V6壓軸this sat.同埋最最最surprise 加開心係.....trunks 都黎 ,肥程靚仔左呀......哈哈,佢又陪我去玩,又買我最愛既禮物JD DVD比我又請我食飯. 真係超開心呀.. 抵佢搵倒個女朋友,haha. 當然最大功勞唔少得我既得意左右手愛人A.J.啦,原來佢化左2的so係超有型架......whahahahahaha~ I Love U :3 多謝晒所有陪過我祝我開心既朋友呀 :D

台長: siu miu :3
人氣(256) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文