24h購物| | PChome| 登入
2004-08-03 23:06:11| 人氣28| 回應0 | 下一篇

現代小朋友宿營記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

切記不可以用自己的價值觀和現代的(或後現代的)小朋友去宿營。

「我地黎宿營開唔開心呀?」
「唔開心,成三日冇得睇電視,我要睇棟篤神探、天子尋龍…………」


「呀~~~~~~~~~~(尖叫),有螞蟻呀!」


「今晚有得燒野食喎。」
「嘩,唔好喇卦。」
「嘩,有蜜蜂架喎。」


「你地唔練習好我地會輸架喇。」
「贏左有咩獎品先?」
「你只係為左獎品架咋咩?」
「我好現實架。」



「你地想出去玩定留o係度呀?」
「留o係度!」(齊聲)



「我地一齊黎玩集體遊戲好唔好呀?」
「唔好,我地陣間玩狂野派對。」


「點解你地黎宿營呀?」
「阿媽叫。」(齊聲)

台長: 芭比貓
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文