24h購物| | PChome| 登入
2003-09-22 01:17:21| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

暴大食症

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*看電影指定動作﹕食
*看電視指定動作﹕食

*補習指定動作﹕食
*撘車指定動作﹕食

*在他家指定動作﹕食
*在我家指定動作﹕又係食.......@@@@@

首先,我覺得食得多唔係問題,只要食得健康,食得開心~
但當我發現我近來食的是...........朱古力,朱古力餅,朱古力蛋糕,cheese cake,牛奶糖,月餅,cup-noodles,mocha,可樂,罐頭湯,焗意粉,炒烏冬,叉燒飯,魚餃米,阿媽靚湯,豬,牛,雞,魚....................................etc etc..好豐富噢~~個肚.........-__________-"


今日上磅...ohhhooOOoHHOoooooo....unbelievableEEeeee!!!!!!!
嘩...嚇死我啦.......跑10個鐘頭都唔掂呀.......


2003年9月22日開始,我又要努力減肥了.....(無可奈何中).......
junk food bye bye~

台長: *mmi
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文