24h購物| | PChome| 登入
2003-08-23 16:34:00| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

寶刀未老

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

擒日同阿麻吉先鋒去左聽Jazz Talk
個Talk叫:爵士樂歌手的演繹與風格
擒日做,前晚先知有個咁既talk,
遲唔遲D呀阿麻吉先鋒?
示範既表演者雖然係中國女人
但係d Jazz味...嘩...總之就正
年已六十,把聲仲甜過我...簡直係佩服到五體投地
而佢老公就係幫佢伴奏...呢種合拍...真係天衣無縫呀
我真係記得佢上過電視仲教人唱歌架
好羨慕佢d學生呀.....
個talk既PartI我就俾95分..
但係PartII用黎幫另一個Jazz concert賣廣告..扣哂分..
不過整體黎講真係好正!!!

好彩冇miss到個talk
都係阿麻吉先鋒益我
無辦法啦...我之前實在帶契阿麻吉先鋒太多
其實唔可以咁講...哈哈
話說我同阿麻吉先鋒係梁記(我中學)已經創造鰦神話
我就係學界RnB先鋒(wahahahah),佢就幫我Rap所以就係學界麻吉先鋒
哈哈哈哈哈哈哈哈~~
冇阿麻吉先鋒既幫手,我邊有咁好成績丫?!
所以唔好再話自己可有可無啦~~~
比D信心得架!!!!!

台長: 貓琪‧玩具
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: iPod nano |
此分類下一篇:麻吉弟弟《OH My!!》
此分類上一篇:2003/8/16-DavidTaoSoulPowerTour

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文