24h購物| | PChome| 登入
2005-02-12 13:26:58| 人氣179| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[初三勁HeaTOY記] GB+UA+HMV+維苑餐廳(已結業)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

年初三赤口o既日子
想鬧人但咁大吉利是o既o野點解決好?
兩條麻甩女冇o野做約埋周圍去
咪就係最好o既方法囉~!



我地好癲
10:10 a.m. 已經到達 Green Box
不過 Lunch K = $44 + 10% sevice charge
只係唱到11:58 a.m. ...好唔滿意呀
仲要員工態度勁差...擲我地d飲管...
唔想番工唔好番啦.......
仲有我要一號牛扒餐安打姐要二號豬柳餐
點知我地最後調亂o左....
唔得唔得太唔得
仲要埋單唔找錢...
雖然係一兩蚊...但我比唔比你都要找番返o黎架嘛
離哂譜~


加州紅 Green Box
California Red Green BoxKaraoke
地址: 沙田廣場1層
電話: 3162 8818
################一粒星



12:xx p.m.
之後就即刻去o左UA排隊
超多人
2:00 p.m.
最後睇o左超人特工隊
嘩...好好笑
超多細路...全場爆滿
不過走o既時候...好多垃圾...


UA 沙田
地址: 沙田新城市廣場第1期地下
電話: 2698 0228
##################四粒半星



行o左一陣街
去到HMV
好抵唔住誘惑買o左兩隻VCD
其實想買o左好耐...想等佢特價呀嘛
Grease
Grease 2
已經係我囊中物


HMV
地址: 沙田新城市廣場第一期405D-406D
電話: 2602 3931
#################五粒星


5:30 p.m.
壓軸好戲
口痕兵團就去o左食Tea
呢間維苑餐廳已經係我第二次去食tea
講真..我自己唔會再揀
因為我講得好貴
如果想食下美式炸o野..平均都$33上下
淨係食公仔麵,米粉,通心粉..呢d即食o野先唔洗$30
不過安打姐o既favourite而且食物品質有保證
所以行o左入去~

安打姐的tea
===沙嗲牛肉公仔麵+多士火腿煎單蛋+熱檸茶=== $21
全檯最香
沙嗲牛肉公仔麵係香港茶餐廳最好最正最好味最特色
安打姐俾我食o左個鮮牛...wah...唔夠入味

我的tea
===日式墨魚餅天婦羅炸蝦餅雞湯通心米線+凍朱古力=== $21
見到個餐牌...決定唔叫貴o野(我一封利是都冇逗過...鳴)
但俾我發現到d好吸引o既tea
個名叫百搭自選..可以揀兩個’食送’...配一款麵
而最吸引我o既就係呢個”雞湯通心米線”
嘩...咁得意...我叫o左日式墨魚餅天婦羅炸蝦餅雞湯通心米線
一上檯..好期待o既墨魚餅竟然係一舊浸腍o左o既麥樂雞
雞年o者..都唔洗呀嘛...
不過食落味道唔錯...有d墨魚肉...唔會淨係食到成口粉
天婦羅炸蝦餅就衰過大家樂
雞湯通心米線...哈...實心o既......
成個湯麵係冇o黎味道o架...
扮健康呀?...但係d油浮已經哂係面...
整體個麵係唔滿意o架

唔知係佢好彩定我好彩
我叫o左凍朱
超好味呀...同茶餐廳一樣咁好味
唔會太甜..唔會太多奶味...但好有朱味
好正....
不過有1/3係冰喎....
同埋態度差o左好多


維苑餐廳  (已結業)
Rhine Garden
地址: 沙田新城市廣場第1期地下167-8
電話: 2693-6375
###################兩粒半星



相信大家都認同
我地呢個年初三沙田行大運一日遊
行程緊湊過自由行
gagagagagaagagag


美食model: 安打姐 & 沙嗲牛麵

台長: 貓琪‧玩具
人氣(179) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品) | 個人分類: 為食Bistro |
此分類下一篇:[為食toy記] 呼吸咖啡茶館
此分類上一篇:[摯愛為食toy記] 上海津味小食店

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文