24h購物| | PChome| 登入
2007-05-09 22:54:42| 人氣8,122| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

╳×母親節卡片內容×╳英文+中文

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

my dear mom, today is mother’s day !! i really wanna tell you some true words from my deep mind! thank you taking care me for a long long time!! no matter how tire you are after you off work, you still cooking for me! sometimes i in a bad mood, i’ll yell to you. but you didn’t yell back to me, instead, you comfort me. your love make me feel touched !! i want to tell that i really love you, mom!! happy mother’s day!!
中譯:我親愛ㄉ媽媽,今天是母親節!!我想要對你說些心底話!!謝謝你照顧我那ㄇ久!不管你下班後有多累,你仍然會煮飯給我吃!有些時候我心情不好,會對你很兇,但你不會兇我反而安撫我撫尉我。您ㄉ慈愛真ㄉ讓我好感動!!媽媽~我想要跟你說我真ㄉ好愛你! 祝你母親節快樂!!

台長: ─═ ☆ 心〃空★
人氣(8,122) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: ╳×﹏星空日記* |
此分類下一篇:母親節祝福成語
此分類上一篇:**-點名-** → 喵子

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文