24h購物| | PChome| 登入
2004-07-29 08:51:03| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

男朋友-林雪?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天我滿腦子都是林雪..
一想起他我便卡卡卡笑出來..

話說數日前一個花好月圓夜我發了一個夢
在夢中我看見我的愛人跟別的女人摟著
heart-broken, 心很痛!
清早起來便哭個不停
我又瘋了
立刻打電話給黃維撒個嬌
我也不知道為什麼我這個大白痴在他面前可以變得更加白痴
我真的哭了還哭得很厲害

這幾天都很不安,煩燥..
(我不要太太口服液 =.=)
我只想黃維在香港飛回來immidiately

到今天我再跟他說我很不快樂..
他便笑著說:『傻妹, 你次次打俾我, 我唔係翻工就同屋企人一齊
你幾時聽到我隔離有女仔聲丫? 你以為你老公係陳冠希咩? 你諗下你
老公係林雪咋嘛! (這一刻想起林雪忍不住爆笑!-.-"haha)..
仲有呀我一出糧就買六支香水俾你喇 (想起六支香水,忍笑..),
今日又俾錢叫家姐買衫褲俾你..』

好一個林雪...........嘩哈哈! 讓我笑了一整天!

台長: byebye
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文