24h購物| | PChome| 登入
2009-03-26 14:00:34| 人氣74| 回應0 | 上一篇

因為是尼。。。。。。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



want to but I can't help it

想要克制,卻難以抗拒

I love the way it feels

我就是喜歡這種感覺

It's got me stuck between my fantasy and what is real

讓我在幻想與現實中進退兩難

I need it when I want it

當我需要妳時,想要有妳在我身旁  

I want it when I don't

明明沒有機會,卻想得到妳

Tell myself I'd stop everyday,

每天告訴自己必須停止這樣的渴望

knowing that I won't

儘管我知道根本辦不到

I've got a problem and I (don't know what to do about it

雖然苦惱,卻無所適從

Even if I did I don't know if i would quit

縱使我知道該如何面對,也無法確定能否將妳戒掉 

But I doubt and I'm

我想

Taken by the thought of it

我已經被慾望征服

And I know this much is true

我確信幻想已成真

Baby, you have become my addiction

寶貝,妳就是我的毒品

I'm so strung out on you

早已對妳上癮

I can barely move...but I like it

無法自拔,但我喜歡這種感覺

And it's all because of you (all because of you)

因為有妳...

So, and it's all because of you (all because of you)

And it's all because of you (all because of you)

So, and it's all because...

Never get enough

永遠無法滿足

She's the sweetest drug

妳是最甜美的毒藥 

Think of it every second

無時無刻想著妳

I can't get nothing done

什麼事也做不了

Only concern is the next time, I'm Gon' get me some

我只在乎,下次是否能再更靠近妳一點

Know I should stay away from

明明知道應該逃離妳

'cause it's no good for me

因為這對我毫無益處

I try and try but my obsession, won't let me leave

但嘗試再嘗試,仍無法阻止對妳的魂牽夢縈  

Ain't no doubt

無庸置疑

So strung out

我已經上癮

Ain't no doubt

不可否認

So strung out

我已沉淪

Over you, over you, over you...

 於妳...

because of you

因為是妳

and it's all because of you

只因為妳

never get enough

我永遠無法滿足

she is the sweetest drug

妳這甜美的毒藥

she's the sweetest drug...

最甜美的毒藥...



本文已同步發佈到「生活點滴」

台長: YoYo Ma
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 心情歌曲 |
此分類上一篇:When You're Gone 從你離開後

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文