24h購物| | PChome| 登入
2002-07-18 23:18:44| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日整野食~~甜甜酥~~正!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同yanyan整野食,甜甜酥,雖然我地唔係好pro,但都幾好食o架,下次整俾你地食啦,好唔好???hehehee~食到肚痛唔關我事喎~~^^~~

尋晚當我執好個床頭櫃,就攞左本張小嫻o既舊小說o黎睇啦,呢本書叫做《是誰拿走那一隻雪靴》,裡面有一個故事好深刻,叫做沙漏裡多愛人...
內容係咁o既,講有一個護士,佢o係南朗醫院做o既,o個度有一個末期骨癌o既病人,佢係一個禮品設計師,專設計手表,沙漏,音樂盒等等,佢自己都有一個沙漏,佢日日都望住個沙漏.有一晚護士走過走廊,見到呢個病人,個病人問佢,有冇試過殺人?佢同護士講,佢試過,護士不以為意.因為垂死o既病人都會有幻覺,佢話佢四年前殺左自己o既太太,因為佢太太覺得佢o既工作不設實際,而且冇時間陪佢,佢太太愛上別人,要同佢離婚,佢一怒之下殺左佢o既太太,並且將佢o既屍體用鏹水毀滅,佢將一塊一塊o既骨灰磨成粉末,並製成而家佢手上面o既沙漏,護士聽到心都寒埋....第二日,個病人就死左....醫院o既人諗住聯絡佢屋企人,但已經搵唔到佢太太lu...
佢將自己愛o既人永遠留o係身邊,日日都好似見到自己太太咁...

如果我有咁o既膽量,我都會將我愛o既人留o係身邊,好似呢個病人咁...haha~~講下jer,我唔會咁殘忍~~^^

台長: meiting
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文