24h購物| | PChome| 登入
2002-07-17 23:27:17| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HK Book Fair~~正~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同yan yan去左行書展,好開心呀,因為買左我想買o既張小嫻o既書,不過失望o既係,我搵唔到芝see菇bi o既《還可愛》.....wo....wo...有邊個會去多次o架,幫我買啦...><.今日仲見到深雪,李純恩,haha~~(好似唔多出名喎).我仲做左amy o既member.好多野送呀,如果有人會去o既話就一定要做啦,好抵!!!

之後我地去左唱k,so tired,仲有D病tim....返屋企o個陣個頭好重,而家仲好痛tim,不過我都好似好耐冇病過lu..病下都好..hehehee~~

o黎緊o既日子我都會小D出街啦,因為要做下乖乖女嘛,成日蒲唔掂,heheee而且我又冇乜$$.....好慘呀,好似一個死窮鬼咁....下個星期四約左阿kate~到時再玩過啦...~^^~

台長: meiting
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文