24h購物| | PChome| 登入
2003-09-07 23:35:21| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後一天暑假la~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日終於要返學la,心情都有d緊張,因為好多新同學。就o係呢個最後一日的暑假,我依然係訓到4點幾law~~haha

跟住起身就去左睇3D小特務,我當然唔係因為twins配音先睇la,我想睇3Dma。原本坐得好後,唔好睇,跟住調左o係勁前就好d。不過都係上次我o係大陸睇好睇d,今次麻麻地,有幾野我都有叫ar,因為真係好似飛埋黎咁!

Dinner就o係delifrance食,個白汁碎蛋+白汁三文魚勁好味~~~!!!我想買條牛仔褲,但由於今個月look左太多咭,下個月先買得law=.="。o係swarovski買左對水晶耳環俾auntie,因為auntie生日la ma,都幾抵wor,個款好似貴野tim ga~~~haha,仲包得勁靚。

呢個月好大洗,等截左咭數再買過~~~!!!YEAH!!!

台長: ~*亞薇*~
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文