24h購物| | PChome| 登入
2005-06-14 23:27:45| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台灣第二日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第二日我地去左六福村玩,
我都係唔敢玩跳樓機,
但就白痴咁上左一個超驚o既機動遊戲,
落黎o個陣驚到有d腳軟同想嘔=.="

之後我都有去排海盜船,
但臨陣都係退縮左~~~haha
又玩左個咖啡杯,
都幾好玩ar,我同eric合力狂轉,
fing到正正同翠翠暈呢~~haha

玩左一個好似鬼屋咁o既野,
都ok好玩ar,
係我地坐o係架車度行鬼屋咁,
忽然會有d野出黎嚇人,
最驚嚇係有個大鎚出黎,
o個一下真係好驚ar!!!

之後佢地食野,
我冇食ar,因為食咖喱,
又熱wor,唔係好想食......

玩完去左深坑豆腐街,
食左d豆腐,
但根本冇時慢慢睇~~~

之後去左士林夜市都ok ar,
但就勁熱,
食左墨魚腸、燒魷魚、小籠飽、雪片......
好好味,雪片真係好特別,
香港冇得食ga!!!

之後返到酒店開始左我地個大懲罰la!!!
就係玩大長碌!!!
之前正正玩我地係傻佬幾多號輸左,
佢同martin要一碌!!!笑爆肚!!!
我同ar婉都有試玩,
都真係幾難玩,
hahahha!!!

之後玩左其他game,
如果男同女輸左要表白,
又係正正輸,
但今次係ar婉輸ar!!!
激死人!!!
唉,
正正仲叫錯左我做ar婉tim ar >.<

夜晚同ar婉傾左好多,
好開心解開左d心結~~~^^

台長: ~*亞薇*~
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文