24h購物| | PChome| 登入
2004-03-04 19:27:32| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第六十集

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚真係激死我, 我入左十次都入唔到呢度呀!!
搞到我好嬲呀!
我終於明白阿貞話有時唔入我呢度既原因,
睇黎我真係係時候要物色另一個日記網網先得!!
不過我點都唔會用chloe用緊果隻,
一黎要睇英文、一黎要自己打理晒所有野...
唔想:)

尋日我終於都考左m&s啦...
無奈.. 唔想再提><
本身尋日既話.. 我會講多d既..
但係, 最衰係呢度!所以搞到我唔想打咁多字!!哈哈

今日終於都考完呢個mock,
拎左d班相、級相, 幾得意呀!!
但係相入面有人...好似唔知想點咁~
賣廣告咩?笑爆咀><
見到都不禁要指住黎講下。

今朝返到課室, 同芷茵閒話家常,
佢話佢收到消息我考西史果日嘔..
下?點解芷茵都會知?真係驚訝><
不過我都估都邊個..佢重認左添~
聽佢講.. 佢話俾人地聽我做唔晒份卷喎
其實我唔係好明點解佢要將呢野同人地講,
而且都唔人地事姐...我覺得無必要lor..
而且重要將唔正確既消息話俾人地聽...(我係有答晒西史架)
咁樣始終都唔係幾好啦...

討論人地唔係唔好...
但係最好兩個都要知到人地既消息啦..
唔係就會好似放料同收料咁啦..~係唔係??

考晒mock, 同阿貞去唱k,
未開聲, 唱到走晒音。
不過唱唱下都漸日佳境~唔錯!!
好好笑... 我發現我地睇住個字而讀錯既比率有上升既趨勢..
請搵人救救我地!!><
今日唱k唔知點解咁抵..
由1130唱到1500先走,
最後30分鐘, 我重唱到有點眼訓~真係有點兒...那個。

響「新方向」happy完,
我地由觀塘, 好「浪漫」咁, 行到去藍田,
行下啦!!哈哈~又一次唔錯既增進友誼好方法:)
不過我地要咁疲倦, 都係要拜家姐所賜,
如果家姐唔係咁遲先出門口, 我使乜對住阿貞對咁耐??

唔知聽日係唔係同rayeˍraye+chloe有活動,
不過都係聽日先算啦..
我覺得阿媽好似預左我去幫佢照顧個妹。

聽講話今次mock既英文分好多都有齊,
要搵miss wong問分呀..
咁我係時候問問佢啦...





盧彩,
原來luiˍlui即係雷穎恩呀!!
係你個小學同學黎架!!
哈哈!我而家係佢中學同學呀!
代你同佢再逐呢份緣啦!!:)

台長: 阿肥
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文