24h購物| | PChome| 登入
2004-03-02 21:22:00| 人氣3| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感謝

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過近日來, 有好幾位朋友都為自己抱不平,
真係要藉此作一道歉!
因為上次「愛的鼓勵」到一百的時候,
我只是謝過chloe, 令幾位人仕覺得好委屈><
所以而家再次謝過俾過我愛的鼓勵既所有人。

我個「愛的鼓勵」之所以有咁好既成績,
全靠一些人既努力,
多謝rayeˍraye、huen同chloe!
好在你地幫我!唔係我都無咁多鼓勵呀!
多謝你地!!

其實重有咩人俾過「愛的鼓勵」我?
唔該同我講!唔係功勞就只會俾晒佢地三個。

台長: 阿肥
人氣(3) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文