24h購物| | PChome| 登入
2001-02-05 20:07:40| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

被指以權謀私爭紀香突然發難唐季禮公開數臭城城經理人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有傳唐季禮和郭富城因爭藤原紀香而決裂,唐季禮日前接受訪問時,忽然發難炮轟郭富城及其經理人小美,公開數臭兩人,唐季禮更興起扮小美的聲調說話,十分搞笑。

導演唐季禮、郭富城和日本性感女神藤原紀香合作拍攝《雷霆戰警》一片,豈料竟引發連串「爭女」風波。
據悉唐季禮不忿城城和紀香拍拖,故早前在台灣宣傳時,故意分開城城和紀香。
後來唐季禮特別帶女友看舞台劇《白蛇》闢謠,以示自己對紀香沒有意思。而唐季禮日前接受新城娛樂台節目《點正娛樂》主持媚媚訪問,該節目昨午播出,唐季禮在訪問中炮轟城城和小美,擺明車馬和兩人擘面。

小美:摑佢一巴

唐季禮在訪問中說:「我估唔到Aaron(郭富城)會為o左一件事,而一反常態。記得有日我由紐約返o黎,Aaron經理人小美打電話畀我(唐模仿小美聲音)話:『點解會畀王力宏同紀香唱主題曲?今日報紙大隻字寫o左出o黎。你知唔知Aaron幾hurt,你之前又話Aaron唱主題曲,點解王力宏同紀香冇對手戲,但你又要搵個新人去食o左佢個位,摑佢一巴,搶o左Aaron o的o野,你應該stop佢!』
「我聽完之後,雖然覺得好唔合理,因為王力宏同紀香合唱,係佢o地拍戲時自己提議,再加上Aaron所屬o既華納,一早已講明Aaron唔想唱英文歌。咁點
o者?唔通叫紀香唱中文?但小美又話:『你咁叫錫Aaron?佢二千呎高空o既危險動作都同你去搏!』

「Aaron雜誌篤我」

「於是我向小美提議,不如同華納傾
o下,做首歌之後畀我聽o下,等我再同紀香方面商量。點知到o左第二日,小美自己飛o左去日本搵紀香o既經理人,人
o地得好奇怪同煩厭,於是打畀我,話連同王力宏合唱o既計劃都要擱置,呢件事令王力宏都好hurt。」
「雖然事情搞到咁差,Aaron重o係雜誌篤我,但我真係冇怪Aaron,我只係覺得係佢公司management(管理)有問題,我重打過電話畀Aaron想解釋,點知佢冇覆我。
「第二日小美又打畀我,話Aaron唔覆我好正常,因為Aaron佢好唔開心,好hurt,覺得我唔錫佢,重話我有排會見唔到Aaron。結果直至要o係香港宣傳《雷》片,Aaron一直都話唔得閒,要到機場首映果晚佢至出現。

僅公事約紀香

「當晚都係我安排Aaron同紀香坐埋一齊,好似話我送花,我都唔止送畀紀香,連林心如Aaron同王力宏我都有送啦!所以話我想追紀香,根本扭轉o黎講,我由七月識紀香,只係公事上見過佢,未試過私人約會佢。
「小美佢o地成日話我o地冇通知佢出席台灣宣傳,就連台灣發行商都覺得好荒謬,根本由頭到尾,我o地都有fax來往,係佢o地要將o的o野改o黎改去。」

「追紀香好正常」

「其實係人都知紀香一出,就會蓋過晒所有人o既風頭,我都係好心安排紀香獨自o係台灣宣傳兩日,第三日先會合Aaron o者。
「我覺得小美management(管理)方法有o的問題,佢用做歌星o既方法,用o係電影度,佢唔明呢o的係team work,有規矩,全人類唔係冇o左你唔得,唔會有緋聞就等於幫電影宣傳。
「我拍咁耐戲,都冇用過呢種方法。Aaron o係台灣,小美私下發晒通告畀台灣傳媒,話Aaron會同紀香食麻辣火鍋,我知件事唔關Aaron事,根本就係有人從中作梗。
「其實Aaron鍾意紀香、追紀香好正常,正所謂後生仔,佢o地又幾襯,如果Aaron真係追到,我會替佢開心。

「而家我重hurt」

「但而家換來咁o既結果,我重hurt,我出錢,出力去捧佢,點知佢竟然認為最終收穫係識到藤原紀香,咁好明顯佢係為追女仔而飛去台灣,並唔係想宣傳套戲。
「重會唔會搵Aaron拍《岳飛》?我個心雖然好唔開心,但我到目前為止,仍然係從一而終,希望Aaron拍《岳飛》,之前中影話我想搵李連杰拍《岳飛》亦係假,我仍然希望搵Aaron。」不過唐季禮在今期的《明報周刊》訪問中,卻表示若小美仍是城城經理人的話,他不會再和城城合作。就唐季禮對小美和城城的指摘,謂不想再和城城合作事,城城昨日接受電話訪問時說:「佢o既個人決定,我冇意見。」對於唐季禮的指摘,城城說:「咁有趣呀?不過我冇o野講。」小美亦在電話訪問中說:「我唔想回應。」

from 蘋果日報
(12)

台長: news
人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文