24h購物| | PChome| 登入
2005-04-17 17:47:09| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吞pop一陣...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝無lala比人嘈鬼醒....尋晚傾到3點幾先sleep~玩死人
傾左好多...未來...其實我都未諗到咁長遠...只係有一個jar~
我只係諗會唔會好似gundam咁要打太空仗!!哈哈...
或者做獵人海賊個d...kaka~白痴...

朝早睇機動戰士馬沙之反撃...唔太好睇~d公仔好差..
睇完再傾下電話...就同揚仔出去飲下下午茶..正正..
比姨媽撞到正...誤會我地..勁笑..仲話我地襯..傻..
-.-...無啦啦叫我去溫書..><~唔比我去打機...
痴線嫁...佢未試過叫我讀ar~飲到4點左右就的左我返屋企
佢就同人打機...><~你好耶...

唉..點解cagalli要miss in action 點解ar><~
唔知真定假....阿斯蘭好心你睇住個女朋友la~見返面都唔呵返
>^<~激死我la~好想快d dl黎睇呀.....
好掛住路飛佢地呀...但係要會考後先...*_*

派完mock到今日....只係溫左一日咁大把...
無哂心機....溫書個日仲要係去同子淇..無乜動力溫..
唉...我知la~><~要敖埋呢2個月去ar~咁就唔駛再讀嫁la~

台長: 高b.d.路飛
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文