24h購物| | PChome| 登入
2005-04-14 17:42:27| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

差到爆炸la~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

派左mock~成績好差....

中文=肥了....呵..只怪之前發生左d野..溫又無心機,做更加無心機
英文=只係肥左paper2,3...okla~以為會肥哂..
   總分都應該會pass掛...-.-
數學=mc滿意...lq~問題成日睇一d唔睇一d~如果唔係可以錯少d~
地理=差...但係做個時已經預左...
經濟=ok...
中史=mc 其實算好...因為我一d都無去睇現代個到...後面連錯7題
   又無mc運....計返都算好嫁la~
   lq肥左...但係我覺得有進步,係無時間溫乙部姐..最後2題加埋得   5分...玩野...但係雞lam又話我應該可以好d~-.-..bu   t有雙位數都夠lui~
會計=勁ar~哈哈..估唔到..我都嚇左一跳..做個時貪玩做ltd~
   以為會拉低tim~點知..ok喎又..

返到屋企同媽咪講...佢居然話我ok~只係背個2科唔得..
又話我地成家人背野都唔得...-.-...咁都得...
hee~我拎左3日去反省嫁...其實都係比自己偷下懶姐
我唔應該氣餒ge~哈哈..多謝d人鼓勵我ar~^^~
     可能我唔可以去圖書館~lui~成日掛住睇白馬睇到差哂
     間中去1,2次好la~^^~

尋晚我夢見我去左一間買好多one piece ge野..
係5b成班人都係到...呢間鋪我唔止夢見一次嫁la~係d人唔同左jar
係咪有意思呀??

台長: 高b.d.路飛
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文