24h購物| | PChome| 登入
2005-04-10 20:36:29| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長信不如短訊...好聽!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

考中化listening~~~~~~~~
考之前好relax呀~正~!!!聽左好多songs~~~~~
<長信不如短訊>正!!!

琴日敗家生日...好好玩呀~~~~~~
同班fd出左去cwb,俾佢地屈我溝果d"型仔"bf...
咁鬼型...我梗係要留返俾你地啦......
琴日笑足1日......笑到胃痛...把聲沙晒...好辛苦
琴日第一次返教會...
有關心妍睇~~~~真人幾得喎~~~唱live又掂...哈哈~~
教會d人個個都好nice....
唔怪之得d人成日話唔開心,失落就不如返教會...
哈~等我有朝一日唔開心果陣都返d先~~~~~~
winko琴日表演~~~~~~~精彩~~~~~~~
笑足一日.......原來笑都可以好辛苦"
11pm返到家,飲coffee送胃藥先好返...

zuri:你唔好又做25呀~"王帝唔急太監急"XDDD點呀你~~~~~
你唔該唔好搞咁多野啦~~~~~~~~~~~~thanks


長信不如短訊-楊千嬅

求你要開心要珍惜健康
盼你別要逼你自己忙
何以想親口說的不能講
要借助這短訊扮交往

十個call 六個call 亦算想念我
然後我 說懷念悔改都不妥
迷惑過 難受過 難得肯撩我
總有丁點感動過
再別見面能夠麼?

我未信 親口不敢說的短訊
要是你 敢開口表態便有種
我恨我 都不敢覆你的短訊
你共我 客套話無謂信

誰對我差得我甘心認輸
當你大概好友亦不容
而你敢勾引我稱呼”傻豬“
我憤怒過轉眼又寬恕

十個call 六個call 亦算想念我
然後我 說懷念悔改都不妥
迷惑過 難受過 難得肯撩我
總有丁點感動過
再別見面能夠麼?

我未信 親口不敢說的短訊
要是你 敢開口表態便有種
我恨我 都不敢覆你的短訊
我恨我 以退為進

我未信 親口不敢說的短訊
要是你 你願意出來講聲有種
我恨我 都不敢覆你的短訊
我恨我 無了賴寧願信

和你已分開怕真的和好
你已被我打了入天牢
誰料到今天當手機是寶
你隻字亦要洗去做不到



台長: pk
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文