24h購物| | PChome| 登入
2005-03-11 02:36:56| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/3 sweet memory~~~^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日LLLLastDay呵~~~~
咁就完左我個f.7啦.....
勁唔捨得班蛋散~同埋蛋散既屋企人~爸爸..媽媽..奶媽=.="
我地影左超超超超級多既相呀~~~~~yeahyeah~~~成10幾打相~~~
不過我地個feel係真係似放暑假的~~~但唔夠一個月就alevel啦~~um...
我地成班女仔扮白痴~紮媽辮~哈哈~~~都幾ugly~~唸返起...
呀笨勁好笑呀~~紮辮辮~~~好令囉佢今日!!!
99.9%似女仔~某程度仲令過d女仔添喎~!!!heehee
其他人經過見到我地班d人都嚇死~勁大反應~~唔洗呀嘛~~
...........................有點兒無奈...........

lunch果陣,我好偉大咁stay晌地理室睇水~~~呵呵!!
好鬼重要架我個post~絕對唔係zuri同滅葉話我懶啦!!^^
哈~~~今日lunch"我"有滅葉d飯吃~~~heehee~~好好味呀~~~~講真的~~~
第一次lunch有得食住家飯呵~~~太好啦!
搞到我唔想食我d kfc food.............
哈~maly上左黎搵滅葉kisskiss呀~~~
我地梗係罷定令位睇show啦~~~XDD
唉~~我個心都好想救滅葉架~~~不過maly實在太強啦~~哈哈哈~~
滅葉..connie..星星..笨..dorothy都先後被強姦喔~~~~呵呵呵

下畫3堂吉既~~~同patrick同richard傾計~~~~~~~
今日蘇綺紅同埋另外果個人轉性~~~超好人~~
我地成2:10先去library都無被人問~~~yeah
呀滅so仲要勁好笑容主動幫我地渣機喎!!!!
我仲晌library度叉電~~~~好在我醒目隻~~~~咁都俾我唸到^^

等度放學上返地理室玩...
媽媽,滅林,滅葉都晌度~~~~
我地飲下coffee,玩下pictionary,獎門人~~正到爆~!!!
無玩既就曬晒啦~~~~呵呵呵~~~~~~
我就醒呢~無去練oral!!俾我都唔練oral啦~!!
不過其實我好驚babyfat打來call我or上來捉我練oral呢~~~~~~~~
我地玩度6pm仲去左食野呀~~~~~
呀笨同shansshan好掂囉~~~~~~~
harryporter係全世界銷量第一~
shanshan個褲drawing~~~~~~~~好威呀~~~~~~~~~哈哈!!!

everybody~
我絕對唔覺得我今日似隻狗呀~!!!!!!!
似牛奶妹就差唔多~~~~~~~~~

哈~~~~~~~~ThxThx mother yip的幸運繩呀~~~~~~~^3^
我勁鐘意我自己親手choose果條呀!!!!yeahyeah!!!
我一定會wear佢既!!!!!!!
考geog果日梗加會wear住隻~~~~~~~~~~~~



呢幾日都有好多人叫我努力........
好多謝我所有良朋知己咁關心我~咁鼓勵我呀!!!^33333^
俞偉的moring call~~~~
玉玉的金石良言,mother yip的肺腑之言^33333333333^
我係會加油的~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!

everybody~~
add oil together ar~~~~~~~~~~
唔溫再真係死梗啦~~~~~~"
得返20幾日溫書~~~~~

台長: pk
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文