24h購物| | PChome| 登入
2011-02-23 01:09:20| 人氣48| 回應0 | 上一篇

14人迫爆蝸居Housewarming

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晚新居真係熱鬧到不得了,因為Enews的新舊同事來我家housewarming,一共有14人 (Me ,Wing, Susanna, Karen, Edmond, Levan, Kan, Sally, Keena, 臭丁、阿青、Jarvis、San 仲有稀客祖兒),簡直係迫爆我的蝸居,Levan一早訂咗海鮮餐(包括帶子、牧丹蝦、海膽)....而我放工之前就已經喺公司訂好了pizza同埋雞翼,然後放咗工,就同wing, Karen,Susu,Levan仲有莎莉,一齊去新都城間築地買壽司同埋紙杯紙碟......而祖兒上黎仲買咗個魔鬼蛋糕添﹗

佢哋黎到我屋企,都話好鐘意個地台,其實我自己都一樣,好鐘意地台既設計....好舒服好warm....而今晚更加覺得好warm....咁多人迫埋一齊超開心.....我哋食咗一輪之後,夜更既同事亦都殺到......初頭驚佢哋唔夠食,所以仲特登叫多咗個pizza比佢哋.......點知最後就係食剩一個pizza,早知唔叫啦﹗.....講到食........呢餐既海鮮,簡直一流....帶子超大隻....因為放喺雪櫃,所以凍實咗,Levan仲好賢妻咁,幫我哋溶晒雪添。

而喺我哋食野期間,發生咗一件好爆笑既事,而過程只有我同wing兩個全程目擊,就係事緣阿勤被啲介辣辣到喪咳,而阿San就叫佢不停用口呼吸....跟住我同阿wing對望,然後失控咁笑....笑到阿wing肚都痛埋....其實件事唔係話真係好好笑,但係如果目擊埋成個過程,就真係可以笑翻天﹗

除咗食之外,佢哋話要睇我同阿su表演ballet,但我哋呢啲小學雞,實在難登大雅之堂,唔通係度做plies比佢哋睇咩.....所以最後我決定表現苦練多時既拉筋,阿勤仲做埋總理話我做到捐十蚊,唔知係咪因為群眾壓力,我竟然做到一字馬.....呢個簡直係一個奇蹟.....不過,真係好痛好痛﹗    

差唔多玩到十一點幾,wing、青同埋勤就先行離開....而我哋就梗係繼續玩啦﹗最後連大電視都玩埋,我哋分成兩組玩估戲名,大家越夜越high既關係,聲浪亦都越黎越大,所以我成日都要提醒佢哋要細聲啲.....最後玩到差唔多2點幾,佢哋就call 的返屋企,而我就自己一個執埋間屋先瞓....今晚係我第一次係新居住.......感覺好舒服﹗ 

台長: 豆豆

您可能對以下文章有興趣

人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類 | 個人分類: 愛‧朋友 |
此分類上一篇:Enews開年飯

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文