24h購物| | PChome| 登入
2004-07-25 22:11:42| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

浪漫溫馨—加倍開心之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

香港浪漫溫馨—加倍開心之旅
導遊: Wilosn, Jessie表姐
19/7/2004(一)
好早起身, 因為心情緊張, 而且要去拿香港旅遊証,再去整cookies~回家拿完行理後速速乘11:15去香港了..我一出到關,就見到wilson 等我啦!!我好開心呀!之後我地就去第一個目的地-HK U ,間學校幾大架,仲幾靚,好有學習氣氛, 我都好想去HK U 讀呀!!食完lunch後, 去左中環(central), central 好靚呀,我覺得這裡好有親切感,都不知為什麼它能深深吸引我,可能有石板街,好好食的蛋撻,好浪漫柔和的山頂夜景,一個好靚的水池,以及立法會大樓等等…尤其是在山頂慶祝生日,我真係好開心呀,唔知有無人試過好似我咁到山頂吹candle呢?呢個生日都過得好難忘呀,多謝你(Wilson)呀!

20/7/2004(二)
早上食吉野家, 之後就做我每次去香港做的事(唱K)啦,不過我唱唱下,一時感觸,過度,投入哭了出來呀!原來我係咁眼淺….中午去了葵興,葵芳,果日真係好曬,不過這裡給我很清靜的感覺,而且我仲同埋Wilson童年時所去的地方,雖然我不是在這裡長大,亦都是第一次來,但我彷彿在這裡找得到wilson的童年影子,他童年的足跡一步一步地呈現在我眼前,好想去觸摸….離開了葵芳後,下一站乘電車到了維園(示威區)及對面的中央圖書館.晚上到了浪漫迷人的尖東海旁,經過了星光大道,
坐在海旁邊陪著另一半,真是賞心樂事,之後,沿著海邊,到達了小熊王國,我好想成為小熊王國的其中一分子呀!!其後去了好好玩的科學館,由於時間關係, 醫學方面無睇曬,下一次一定要再去看清楚…

21/7/2004(三)
今日同表姐到達黃大仙及Diamond Hill,又到旺角行街買衫, 買熊, 知道左好多野…有好多野, 我終於明白,我要學會忍耐,所以我自己一定要順利過九月,一直要到十一, 十二月…….同日還去了香港文化博物館.

22/7/2004(四)
今日去左南丫島,到天星碼頭,搭左大約半小時船啦..終於到了索罟灣,這裡風景優美,景色宜人,真是一個郊遊好地方,仲去左游水,(不過我只是去玩水),路途雖然遙遠,而且又曬,但我唔會覺得好辛苦, 可能因為佢在我身邊啦…中午食了上海粗炒and 好spicy的麻婆豆腐飯,島上真係優美,行左了幾個圈後,Wilosn買了個竹藍俾我,我好鍾意,手工好精美…4:30pm由大浪灣搭船去香港仔,行了數圈,再乘車去觀塘,去廟街幫Ki買手提的電掣, 再排隊食壽司…這一晚我自己回家呀, 迷失了路, 好采都識回家…最後一日見到Wilson, 我好唔捨得呀…


23/7/2004(五)
本來去大嶼山,不過去唔成,就去左鯉魚門,景色同南丫島差不多,晚上去了Delifrance and 心粥館食晚餐, 再去問一D野,我明架啦, 要忍耐嘛~~仲去左廟街及銅鑼灣~~~

24/7/2004(六)
去了淺水灣,海灘好靚金光閃晁,千萬迢迢就去尋找一塊石,接著就返了銅鑼灣的百德新街,係條街到唱下”下一站天后”好應景呀~~跟住去SHOPPING~

25/7/2004(日)
自己搭11:35回澳,行程完畢.

台長: 尚未設定
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文