24h購物| | PChome| 登入
2004-05-12 22:51:00| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老土~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知大家有無聽收音機o既習慣哩?
如果有o既話o甘你有無發現最近有一個人o既歌播得好密哩?

係呀!係許冠傑la!

佢o既復出演唱會我晨早叫亞媽去排隊買飛~
我老土?
我諗你從未專心聽過佢o既歌~

我覺得佢真係好正,
唔係佢唱功好,
而係佢o既感覺,仲有佢填o既詞~
詞不但填得生鬼,仲好有意思

有鼓勵年輕一代o既"莫等待"、"學生歌"
有愛情"梨渦淺笑"、友情"知心友"、親情"父母恩"
佢都寫o左好多講70-80年代香港o既歌"制水歌"、"打雀英雄傳"、"先敬羅衣後敬人"、"十個女仔"、"半斤八兩"、"搵野做"...
人生大事"賣身契"

亞sam係一個好關顧別人o既人,佢作o左一首"沈默是金"比張國榮,希望佢可以放開一點。

慢歌表現出溫柔,快歌又得意,
到依家都無人作Do甘o既歌~

"有酒今朝醉"、"最緊要好玩"、"世事如棋"等等
可見sam人生道理,
但...有才華如佢o既人當然可以有酒今朝醉la...
我依D...平庸o既人,點可以只顧今天,不為明天設想...

p.s.其實寫一大篇文,都係想大家仔細o甘聽一聽sam hui情感豐富o既歌~

台長: 小琳
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文