24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 22:15:49| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特效安眠藥~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前也提及失眠了好幾天,
有D朋友向我提出一些"一定掂"但又唔太特別,
大家都知o既方法。
有一個比較特別的是睡前做一個保濕面模...
沒有任何解釋,
只因佢自己每次都work...

每個人都有佢自己o既一套,
我也找到我的方法~

因為失眠,
即使精神唔錯,
但全身都好痛,
跟本唔想出街...
所以同男友一星期一次o既見面都係上o左我屋企(仲可以幫我裝番電腦o既防毒,一擧兩得),
佢一上o來就叫我去訓,
而佢就o係我身邊拖住我,
唔知點解,
真係一take OK,
雖然都係好短時間,
但係好似廣告對白O甘叉著日麗電。

之後我先醒起,
幾年前佢都係用依個方法幫我KO失眠怪魔。


記得陳慧琳o係"薰衣草"裡面有一句
一個人最幸福o既,
就係一訓醒就可以嗅到自己心愛o既人o既氣味~

而我最幸福o既就係有人o係我失眠o既時候,
用佢o既溫暖氣息令我安穩入睡~

台長: 小琳
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文