24h購物| | PChome| 登入
2007-02-01 01:39:59| 人氣113| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

口.廢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

續上.

與 sales 相處的日子, 快樂有時, 激心有時. 日子有功, 對於解決 sales 似是而非的問題, 技巧反映自己的口才與道行. 何解?

案件重演
地點: 旺角分店
時間: 週末中午
人物: 兩位舊同事 + 一位新同事 + 我
事件: 兩位舊同事因小事初則口角繼而動武, 新同事 Kxxx 目瞪口呆; 這時, 談判專家 --- 我 --- 為民請命

佳句節錄
1) “你明知佢做錯左, 點解你仲要用呢種方法去錯多一次呢? 間鋪本來有一個人岩既, 宜家兩個都錯哂, 我真係好擔心.”

2) “你知唔知我今日黎做咩呀? 係同 Kxxx 做 training. 宜家你係新人面前甘曹法, 個新人會點諗? 佢會覺得我唔識教, 同事係鋪頭可以亂黎... 你不如教我仲可以點教好佢? 點教?”

3) “你講呢句說話, 我會覺得你認為我會偏幫佢, 所以甘講... 你認為做得我呢個位既人, 會唔知同事既背景咩?! 點解你要甘講?”

結果, 事件得以即時平伏, 相關同事亦在當晚發放 sms 予我表示道歉.

口才了得, 永無損失.



是嗎? 但我這位出色的談判專家, 在二百多呎的家中, 了得的口技頓然廢了.

做運動減肥很難嗎? 難就難在沒有人 monitor. 就如老闆所言, 這回就是沒有 project leader. 是我說得不夠清楚 --- “快啲做呼拉圈喇!” --- 或是我的口技被廢了武功? 怎麼我說的話沒人聽?

“做咩… 做咩… 野企係度呀?”

“你唔做我頂… 頂住個位呀!”


原來應放手的就要放手, 溫室可以換來一時的安定, 但最終卻帶來永遠的負擔.

台長: Wai
人氣(113) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

版主
果然是傑生,傑出傑出,我都唔記得你把口勁成咁添
2007-02-01 11:43:04
阿元
我口才也因為工作性質訓練的關係進步左,識得轉彎~
2007-02-01 19:55:41
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文