24h購物| | PChome| 登入
2005-06-02 16:07:16| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陸羽&蔡琴- 遇見

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我開始相信呢個世上係有緣份呢回事,
唔單止鮑比達遇見蔡琴,
我陸羽上拱北買老翻碟時,都遇見蔡琴.

當然,我唔係見到蔡琴佢本人啦,
而係0係一個人為錯誤之下,令到我認識到佢既歌,
一係唔聽,一聽就迷上左,
連我部CHEAP CHEAP HI-FI都出到佢把高音甜,中音準,低音勁既靚聲,
我同蔡琴相遇絕對係一個意外,
一個知法犯法而又粗心大意,賣老翻既大叔錯手調轉左.
因為呢個大叔,
我同蔡琴-遇上左...



愛情就是這樣  

聽 心裡的聲音 是不是還熟悉 不 不要說話 受傷過失望過心碎過 現在才安定
那年相遇 空氣都美麗 你看穿我的心 我已經害怕 在沉默中分辨真心 我不想去決定
愛情喔愛情 像輕煙像流星 在前一秒還不能相信 戀人從不知足 只想被滿足
我朝思暮想 想討好你歡欣 我愛你我要你 又愚蠢又甜蜜 在下一秒就不該相信
我忘了聰明 忘了堅定 第一眼就會愛上你 愛情喔愛情 像輕煙像流星 在前一秒還不能相信
多麼令人羨慕 應該被祝福 我朝思暮想 想討你歡欣 我愛你我要你 又愚蠢又甜蜜
在下一秒就不該相信 我如果聰明 如果堅定 這一生都會在乎你

台長: 陸羽
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文