24h購物| | PChome| 登入
2005-02-08 01:03:08| 人氣48| 回應0 | 下一篇

晨早一杯茶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

茶居新開張,第一炮就用茶來做我的序吧!

每日朝早,我可以唔食早餐,但唔可以唔飲茶.
返到公司,第一時間開電腦,其次就是洗杯沖茶.
上次有朋友到日本旅行,專程買左當地玄米茶做手信.
仲要係兩大盒咁多,呢個朋友真係唔話得.
一隻圖案特別得黎又唔低B,由我在10蚊店精心挑選的杯,盛滿375ML,水溫70度溫水,一個茶包,就係咁,我既一天就係咁開始.
正當我拎起杯茶,咀與茶杯只有1CM的距離時.........
左耳聽到經理千里傳音:"喂)))喂))), 你)))你))))))你.......入一入黎我房)))))))))房)))))))))"
咀與茶杯距離當堂拉開九丈幾遠, 而我亦都以9秒9時間飛奔到經理間房.
俗話有話,入到寶山又點會空手回.
兩手FING FING入到經理房,出返黎,雙手既FILE數量從來冇令我失望過既!
剛返到位,電話又響,望一望來電顯示"SHIT~~~又係經理"
經理:"之前叫你做既野有D好趕,你要做左先喎!"
就係咁,一做就做到11點,終於做完LU!
伸伸懶腰,甩一甩頸, 突然醒起"我杯茶呀!!!!"
又一次的"SHIT~~~~凍晒,不過放心,就算我0地之間已經熱情不再,但我相信只要我再去滲返D熱水,我兩就可以繼續打得火熱的!"
正當我準備行動時,左耳又聽到經理千里傳音:"喂)))喂))), 你)))你))))))你.......入一入黎我房)))))))))房)))))))))"
此時此刻,我二話不話的,一口氣飲晒一隻圖案特別得黎又唔低B,由我在10蚊店精心挑選,盛滿375ML,水溫20度凍茶,我的手信,我的早餐.





台長: 陸羽
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文