24h購物| | PChome| 登入
2010-07-26 14:01:16| 人氣191| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

全麥核桃麵包

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

幾個禮拜前係桃子買左包全麥粉, 禮拜六終於開出黎試下~

配方都係跟老師既新書去做~用中種法~

感覺酵母又開始懶惰~我諗可能差唔多要買新既~

不過天氣熱都算發得OK~

用麥粉成團都算快, 唔怕好黏手, 同埋會FEEL到一D麥麩顆粒, 幾得意~

一個人係屋企開住隻WINDS既演唱會碟, 一住播一住打麵團都幾不錯~

起碼唔怕嘈到人~

打好就發20分鐘, 明顯地變大左,

之後再分割滾圓, 排氣個陣覺得無咩氣咁~

不過因為有D核桃同蔓越莓係度, 所以整型個陣都要小心D~

盡量唔俾D莓係出面, 以免烤乾, BUT我都係整得好樣衰.........哈~

之後就等佢再發~我就上下網, 出去買D野打發時間再番黎焗~

全麥感覺就係好健康, 好有纖維~

 

食落去真係好勁既麥味~~有點過左龍~

我諗全麥粉同全麥麵粉真係有差, 下次加D低筋粉去調下先~~

個麥包無咩味, 都係靠D莓同埋核桃先有D味~

我覺得搽下JAM應該幾不錯!

台長: 燕仔
人氣(191) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 烘焙小作 |
此分類下一篇:咖啡葡萄戚風蛋糕
此分類上一篇:香蕉牛奶麵包

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文