24h購物| | PChome| 登入
2009-05-10 19:46:41| 人氣99| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

十年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十年可以發生好多事,

可以改變好多事,

有些事情今天不做, 留到明天, 明天不做, 留到明年, 明年不做, 三年總該做了吧, 不必然,

三年又三年, 三年又三年, 十年都黎緊頭, 無間道都過埋十年紀念,

人生有幾多個十年?

係巾幗梟雄入面, 黎耀祥呢句係預告同劇集入面講左n咁多次,

出左黎做野, 發現學校學到既一d價值觀一定要扭曲少少個人先可以活得自在點,

so唔可怪好清高咁怪人地急功近利,

因為自己營營役役, 庸庸碌碌都係為左名成利就,

邊個唔想少年得志, 係同學會上意氣風發咁派咭片,

我想5年後的同學會, 還是不要去的好了,

費事變左商業聚餐就無奈~

jill說出國是好事, 每個決定都會有d阻撓, 必須要解決左佢, 這是人生的一個小關卡.

曾經覺得自己可以不顧一切的踰越這個關卡,

但現在卻有疲累怯懦之感,

曾經覺得自己無法超越這個關卡便一無所有, 失去夢想失去愛情失去目標,

不知道會變成怎樣的一個絕望夏天,

但現在卻有種隨時間飄逝, 跟著巨輪轉動吧, 怎樣都無所謂,  

什麼都不要管, 什麼都不要煩,

不想再頭痛, 不想再哭著睡, 不想再想幾時the end, 不想再認為自己是被害者,

這個禮拜一定要做決定了, 不能再拖了,

我都會勸自己要成熟d, 出黎社會做野唔可以好似以前讀書咁任性,

要有番d責任感先得,

但係個心放唔低既事, 只要時限一過, 就會變成遺憾, 可預見之後悔真討厭,

有時並不想自己那麼聰明,

有時並不想自己人生那麼順意,

有時並不想自己那麼經不起挫折,

但, 歲月最清楚, 他, 不算什麼,

我也不過如此而已.

今日去考教青局既試, 係等候既時候, 我旁邊企左個大肚婆, 佢老公(我估)對佢好體貼,

我見佢摸住自己個肚, 佢老公幫佢抹汗, 好溫柔咁同佢講係邊個教室考試,

雖然唔知佢係咪應考人, 定係陪個老公黎既,

突然, 我覺得這樣的情景也挺幸福的.

台長: 燕仔
人氣(99) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情分享 |
此分類下一篇:無緣+淋雨
此分類上一篇:春去夏來

Echo
有時學會接受現實也是很重要的!
2009-05-11 13:27:47
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文