24h購物| | PChome| 登入
2009-02-18 14:09:25| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Feliz Cumpleanos

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來以為經過marcos可以搵到chino,

原來佢地過多兩日先番fair,

可以同maggie傾到計真係好開心,

仲有cocol同jamon, 佢地都好cute,

maggie有問我會唔會番去, 我有同佢呻下工作既苦悶,

而我都好掛住大家, 真的~

maggie都好好心咁俾omar既電話我, but其實之前雅婷俾左我喇,

but我唔知點拒絕, 無所謂, 昨天加左值可以狂傾,

就連jamon既叫聲都很懷念哦~~

仲有cocol既妙問妙答, do you miss me? jamon does.  聰明的小子.

同maggie都有講到christine同埋jill, 同maggie傾計好舒服好開心.

唔多唔覺傾左成廿分鐘, 又要投入打工仔生活, but今日既心情很美妙~

番埋位係facebook同雅婷傾計, 佢今朝都有打俾omar,

omar叫佢晚上7點再打, 即係呢個moment~oh~~~

but我要番工咧, 成朝係度諗偷溜去邊講電話好,

為左可以趕快傾電話, 我既效率霎時提高,

份司儀稿都係2個鐘左右bell埋出黎, 雖然好求其,

but反正寫黎俾人改, 我唔理lu!~

仲有d好煩人既電話, 係有影響到心情既,

but思考去邊度蛇王打電話也是很頭痛的事,

我打之前巡左一round成層, 尋找the best corner,

結果都係個細房仔最好, 嗯~~扮晒搵野咁, 邊打邊搵~

很有偷情feel, 尤其係度門傳聲既感覺會有心跳加速的現象,

but打到俾omar喇~~因為佢問what happen定what's up之類的,

我便緊張起黎, 好正經咁答佢因為chino生日所以打過黎,

之後佢就幫我俾個電話chino,

(內心諗: omar沒有傳說中的搞笑, 很正經哦!還是他喝醉了?)

雖然傾既內容好簡單, 同以前差唔多, but同佢講到聲feliz cumpleanos我就好滿足,

冇諗住可以親口講, 諗住有人幫手傳話就好了,

打電話到國外真是奢侈的事, 我大概傾左半個鐘吧~~

我諗好快又要增值喇~~

順便講下, santos也太難找了吧~~到底佢去左邊呀~~

雅婷真的要加油哦!!

omar我下次會努力同你哈拉多兩句唔會再咁直接架~~you're really a kind man.

I miss all of you guys so much!!

台長: 燕仔
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情分享 |
此分類下一篇:忽冷忽熱
此分類上一篇:For my lonely valentine’s day

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文