24h購物| | PChome| 登入
2010-08-18 14:54:29| 人氣308| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

豆豉雞雞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


最近我覺得自己煮餸真係好食左!好似突然間開左竅,明白左煮餸的道理。我做人做事都係咁,要鈍一排禪修 & 參透過後,先至領略到個真諦。

今日呢個「豆豉雞雞」,簡直係我o既得意之作。我第一次煮咋!

話說阿菇放工一入門口,己經大叫︰「嘩!好香呀!你煮咩呀?」

我︰「豆豉雞雞。」

呢個豆豉雞雞真係非常美味。

阿菇一邊食一邊問︰「你呢個汁係點整o架?」

既然菇菇食得咁滋味,我就姑且將我點整個豉蒜汁的方法講佢知。

菇︰「估唔到你識整呢個汁喎!我初初仲估你係用李錦記,但食落又唔似係!李錦記個汁好鬼重蒜蓉味!蓋過晒其他味!」

YEAH!

阿菇︰「等左兩年,終於食到美味o既餸啦!」

哈哈,阿菇食完一碗飯後,再添了一碗飯,不但連汁到撈埋,仲將豆豉雞雞裡面o既洋蔥都食晒!!!

佢話呢個餸係值十二分 (十分滿分)。

同時,佢又話︰「唔好叻左一次就鬆毛鬆翼呀下!」


豆豉雞雞的做法︰

材料︰
雞約一磅切件 (用老抽生抽少許糖、油及生粉醃片刻)
青椒一個 (切成角狀)
洋蔥半個 (切成條狀)
豆豉約一匙羹 (用刀背略剁)
蒜頭數瓣剁碎成蓉

做法︰
1. 用少許油爆香洋蔥及青椒,盛起備用。
(洗一洗 wok,以去走洋蔥及青椒留下的 wok 撈 --> 是媽媽教的)
2. 再用少許油爆香豆豉及蒜蓉、落雞件炒爆一陣!要炒到o的雞略燶 (但唔好咁燶)
3. 加丁丁咁多水,約蓋過雞件三分一就可以,放入洋蔥,加蓋炆雞約 15 分鐘,等佢入味o的。
(在此階段,可以試一試味,睇佢夠唔夠味)
4. 如覺得唔夠味,就加丁丁咁多糖或蠔油。
5. 繼續煮佢一陣,等o的汁濃o的。
(媽媽的 tips︰我媽媽煮餸不嬲都唔勾獻,我都好怕o個種透透明明的豆粉水感覺。所以,我從不跟食譜勾獻。總之放少o的水,煮多佢一陣,o的汁就自然變燶,變成獻汁的效果。)
6. 最後加入青椒兜勻(唔好咁早放,否則o的椒會被煮到 the 皮)。
7. 食得。
8. 等待老公的讚美。

台長: 林姍姍
人氣(308) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文