24h購物| | PChome| 登入
2006-04-03 20:34:27| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

踢晒腳...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月3日..

尋晚唔知點解好想溫左聽日默ge 中文..
所以背晒先訓...
今日一早返學..因為lina 話要抄功課...
上到去..發現自己冇帶大小字囉~..無奈..
上兩堂中文堂..係咁發夢..唔知係到做咩...
上英文...講星期6攞report card d野..
所以都ok 留心ge..但係我又唔洗攞...
星期一先攞..book 左8點2..
所以我諗唔洗講好耐掛..唉...擔心..
兩堂maths,.,佢又quiz 左堂幾...
之後又冇聽佢講書..中午又stay lunch~
去左高m..之後行左一陣就返學...今日真係好熱牙..
晏晝第一堂英文..我同豬兜wong 好留心..
係咁同成班一齊答豬lei ge 問題...
佢今日心情好似好好咁...諗返起戈日佢mit”爛本字典都驚..
上commerce..sandy lei 今日唔知做咩..
抽d問野..d 人唔識佢又話我地班..
上translation..我地有半班人冇帶簿..
戈個垃圾婆又係咁鬧我地...咁不嬲都係上堂先派架ma~..
唔知prefect之前派左wo~..又唔寫手冊..
成21個冇帶...戈個死垃圾婆都要寫我地手冊...死架...
第9堂..去左hall..我地係咁講..獨家試愛”..
jessica 未睇..我地係咁話好睇...
攪到jessica 勁想睇...呵呵...
放左學..去左hi tea...之後去補習.,..
今日得我一個病ja..lina 唔補lu..
5年級戈台人落返去下面...上面得返我戈台同lina戈台!
但係lina戈台又冇人理..我要幫佢補埋...
勁踢腳...一個睇8個..,,都唔知自己做緊咩..
一面幫年級對功課..一面又同3年級ge 默書...
3年級戈個又要同佢背習...同一時間做3樣野...
呢個又係咁問戈個字點讀..戈個又係咁要我同佢對功課..
都唔知想點..不過佢地今日都ok ge..
除左戈個tiffany 之外..個個都好快...
一個二個一早就可以走..所以我7點7都已經可以走lu~.
今日返屋企..自己一個..冇行平時同lina 行戈條路..
行左另外戈邊..,.可能冇諗咁多野掛..
如果行返戈條路..可能又會諗起lina..平時成日顛顛下咁,,
次次都會經過cookie..睇下野先肯走..
但係今日開始..自己一個行..就唔會行戈邊..
就唔會再睇左cheap兜先返屋企lu~...唉..


~*懷念從前..

台長: |aE”
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文