24h購物| | PChome| 登入
2005-12-28 15:02:38| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2 days 1night hk trip~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月21日

今日一早8點幾..就比媽媽叫醒左..
驚死我會訓過左鐘咁..
個point 係十一點船囉...
9點幾ready 好晒..
同家姐同佢男朋友仔同佢兩個同學仔去左新馬路戈間m記食早餐~
原來戈間m記冇得食早餐架wo~..
食完之後...我地飛的去碼頭..
塔十一點...around十二點到左..
落船就去塔MTR...一入去就見到julia..
完全係有d 驚訝~
第一時間我地就去酒店擺低d 野...
之後就展開我地ge 香港之旅喇..
由點幾開始行..行行行...
一路行我家姐係咁買野...好似唔洗錢咁..
佢買d野又大大袋咁..
無奈...我未買野已經要幫佢攞野..想死~
係咁買...我幫佢攞ge 野就勁多..
佢自己仲係咁買..個個都要幫佢攞野咁制!
行到8點幾9點..就去左pizza hut 食野..
點知多人到暈..又要攞住咁多野係門口等位~
上到去就係咁食..食左3百幾蚊...
再行多一陣就返酒店喇..
返到去攰到死..擺低晒d 野...
睇左勁歌金曲就去沖涼..沖左一訓係張床就訓左lu~
就係咁...我就第一個訓左..之後佢地點我就唔知喇~

12月22日

hk trip ge 第2日..
朝早十點幾起左身...
起身戈陣發現左自己一個訓一張床...
之前講左同家姐訓架ma~..
起身即刻ready..因為十二點要check out~
攪掂晒~就比家姐話我喇..又話我尋晚自己一沖完涼就訓左~
仲要訓到死左咁..訓左兩個眈頭..攞左我一個..
我都唔知..仲要郁都唔郁下..
咁我點知je~我都唔想架...又話我訓晒成張床咁..
唉..我都唔想..咁咪益左佢同小明訓..
check 左out~
我地就要攞住晒尋日買戈d 野...(即係幾十袋野)
再行街..我地第一站就去左食野先...
食完先行..我地攞住d 野..行到想死..
間間野都係...一到我家姐睇野就個個都擺晒d野係地下..
等佢...因為個個都知佢一入就有排睇...
就係因為咁...個個都冇咩點行...
最後行左去而家家私戈到買野...
我同我家姐用左一d 好快d speech 行完..
買左兩張chairs~戈個死人野又要我比錢又要我拎..
就黎打死佢架喇..仲用埋戈到d 袋揹住...
係條街到..好似d 衝關戈d人咁..
仲要係咁行..行左去agnes b..諗住買衫..
但係又冇d sporty d ge~
得戈d好女人戈d...同我家姐入去之前~
話左係我買唔係佢買架啦...但係又係佢買到..我又買唔到..
佢入間間...間間都話我唔買喇..但係次次買到野ge都係佢!
行行行...唔知點解又行左去muji~又買野..
已經幾十袋仲要買..都唔知佢想點..
之後本身塔7點船架..但係太多野拎..太攰..
所以我地塔5點半船...係碼頭戈到見到ada~
估唔到上船戈陣..同佢塔埋同一班船..
不過我諗佢見5到我掛~一上到船..就係咁訓...
落船戈陣..我家姐又話我訓到死左咁...
一落船..小明爸爸就車左我地返屋企..
落車戈陣..我有幾十萬個唔願意..
因為我要幫我家姐拎野返屋企...
我自己都係得兩大袋..但係佢有最少5,6袋大袋囉~
拎到我死..返到屋企因為今日做冬..
返到去即刻已經有得食...
食完hea 左一hea 就去訓教..

ps:今次個hk trip都ok ge~
   不過如果唔洗同家姐拎咁多野會更好囉~
2ps:仲有牙..次次行MTR戈陣,,都會見到雞丁..
    超得意..仲影左佢相tim~

台長: |aE”
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文