24h購物| | PChome| 登入
2004-11-08 17:44:15| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1108*6運會前哨戰??!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

奧運六星??!好似死哂咁!!..XDDDDD*
sori*振!我都唔應該咁激動!但真係有d私事係唔睇得!

琴日完全係訓唔著囉!!..今朝著好哂衫又訓!!
訓到搭三起身紮辮!!我都幾討厭成日紮辮!!但我要完成願望!!XDDD*

今朝返學d相..好似忘記哂咁..!係呀!!我撞到阿秋!!
之後不停做功課..!!XDDDD*4A又係好"團結"??

acc*做好哂功課既feel真好!!XDDDDD*
今日猛料周癲左!!留左成班足足一個recess先放!!美好的recess啊**
XDDDDD*"歡樂滿嘉華"&"救救尚魚大行動"xDDDDD*嘩..啷啷好偉大!咁都頂!成班都知唔係佢做!!咁低能既野..得一個人做 -- n'!!XDDDD*

chn*the son of the bitch!!青峰懶係型咁喝振!!佢整爛個board又唔理人!!
我家陣好聲好氣話"唔好整爛個board啦..."仲要係好細聲!好溫柔!好弱者!
我唔發火你當我病貓!!!!!ding****

lunch*d麵熱到抽哂筋!!但拿拿聲食完!!搵ip sirrr*
抵啦!!有人自己走去搵miss chan!!

chs*點解落係nghauman手上??!何事會大事佈張!!?

台長: .藍戰士.
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文