24h購物| | PChome| 登入
2003-06-19 03:28:57| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月18號,econ exam 澈底失敗.
媽寄0左封信0黎, 話唔掂因為唔努力讀. 我.....無言以對, 我重可以有乜解釋? 係呀. 我專登fail 0家. 你估我唔想走出princess hwy俾車車死呀? 我留響到都係等死.有人可以給我安慰嗎? 哈? 不用可憐我. 其實我跌倒0既次數總係俾人多. 有時都諗, 我英文好一點, 就唔洗溫得咁辛苦, 若果我maths 有一點天份, 我條路可能走得輕鬆一點. 所有都係如果. 下世喇.
好down, 還有BIS. 點溫好呢? 只出mc, 又無past paper. 我還是去library, 四日一定要溫好. 有時間溫都死, 咁就抵死喇.
___________________________________

在Deakin由第一日我就注意到佢. 和佢挺有緣份, 讀的subjects完全一樣, 更奇的是無論在city還是clayton也可以碰面. 但我並不認識他. 我注意佢係因為佢似一個人, 很少笑, 但笑起來很燦爛o既朋友. 沒意思去認識佢, 只係令我有點幻覺. 我還是沒變, 總是認錯人. 但係我要搵o既人又係唔係我真正要搵o既人? 還是我從來也沒人要找? 可能我找o既係自己…… 忘記何時掉了自己. 現在找到的只有一點碎片.
Exam令我沒時間再找, 而我亦明白好多東西你不刻意去找, 就會自然出現

台長: 傻Q
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文