24h購物| | PChome| 登入
2005-05-16 09:16:33| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BUSY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/04/05, omg ~~~ HRM assign 依舊未開始, damn !! 太Lazy. This week 太depress, 買o左勁多o野先令自己開心番d. Okay, show u a List : 衫(3 件), 袋(1 個), 豪食(無限次), 打的(1 次)...... 完全停唔到lor. DEFICIT !!! 不過.... finally the spending can cheer me up ^ ^ but some how itz too expensive, rite ? 今日同阿哥去chadstone 睇kitten, 一隻ginger 色o既pure pussy. 好活潑 ~ 個staff 一張佢放上我手, 佢就喵啦 ~ hahaa ~ 成個毛毛波, 軟綿綿 . 不過隻o野好貴ya, $600 呢 ~ willi o係我最興奮o既時候打o黎, 我已經無理佢, 只係拉住阿哥狂話好得意, 之後因為willi 去o左幫老板娘清屋, 我o地番工遲到 ~ hee. 我本來話去glen, willi 一聽到反應極大........

W: "cher ~ 你又唔早d講, 我就唔洗咁趕啦"

Q: "咩喎 ~ 點知wor, 有d人話要去chadstone ! "

W: "邊個ar ?" (好惡 .........)

Q: "....... 我阿哥..... 咁惡 "

講起Willi, 好傳奇ar ~ 我同佢講哥哥會用粗口鬧我, 佢o既反應係, "o下 ?! 我唔會用粗口鬧我細路....", 我即時尖叫, "唔係far ?? 我以為阿哥同阿妹講粗口係正常ga tim ~ ". willi 重會買埋送煮飯俾細路食 !!! 細路又唔會玩失蹤wor. 嘩 ~ 好羨慕呀 ~ 不過佢好tired 呢, 做o左成日driver.... 好陰公啊 ~ so 今日係我沖最多咖啡o既一日, 不過依然打到一地奶, sori ~ Alan ~ how come i'm so dumb on it ..... ?! 問Willi 我俾佢隻豬豬去丟o左去邊, 佢話響書檯 .... hee ~

29/04/05, today dayoff ~ 唔知kissty leung 會點討好jess 呢? ah ~ 呢個真係.......... none of my business. 尋晚唔小心爆o左David 車o左個靚女Diana 俾willi 知, 希望佢無講出去喇, 鬼叫佢話夜晚車我去David 度見家長 . Mother's Day willi, elvis, alvin & kissty 返whole day. 一早出o左RMIT 借text 做HRM, 努力 !!!

少說話,多做事。
______________________________________________________________________

30/04/05, Sat. 一早收到willi msg 話要4:30pm sharp 返到公司. coz there's a large take away order. 今日係一個亂字, 人唔多, 不過個個都好似做錯o野咁..... home-delivery 出o左3 架車依然俾7 - 8個人投訴, 有個叫steve o既人打o黎話要BBQ Poke, menu 無ar ma, 問過晒Elvis 同Leo 都話唔整o家lok ~ 條人鬧我喎, 個陣時已經busy 到死 ~~~ 不過落o左更開心晒, 佢o地又響度玩抽 toothpick 抽邊個吸塵. David 響度o係咁拎個apron 打我; willi 伸兩隻手板響後面, 我一手打落去, 啪好大聲, all of the others in kitchen 嘩o左出o黎, kakaka ~~ 我都唔知咁大力. 佢o地響度夾$$ 買B-day cake俾jess. 我都唔知夾唔夾好..... anyway, o拿, 我有同kissty leung 講o野o家, 不過佢唔係點講o野jar ~

Elvis, willi & David tml go to motor exhibition ya ~ too bad, i used to stick with my assign . Next Sunday would be mother's day, restaurant would be extremly busy, 8 waiters there ...........

01/05/05, having dinner with bro, polly & anna, 食韓燒. 阿哥好開心佢依家可以食住kissty leung, 佢以為自己好勁..... chu ~ 因為我o地教佢o既絕招work jar (其實係好普通技巧, 必殺技當然keep 俾自己用啦, haha), 但係佢唔知點解用起o個招上o黎, 俾我o地大家o既感覺係好似一隻doggy 咁 . 不過另一方面, 我唔想教佢咁多, 佢份人太心術不正, frances 教得佢太多喇.

02/05/05, 響Uni 做assign 做到一堂都無上..... then 同Benny 去Boxhill 食tea, 打機 & 剪頭髮. 佢都係鍾意試新o野o既人, so 去o左korean 鋪到剪. Btw, 間o野ma ma o地 ~ 夜晚同Elvis 出Glen 食飯, 群星好多人 ~~ 坐得唔係好舒服. Elvis 睇完<心花放> 學人買菠蘿油 ~ hahaaa ~ 阿kissty leung 生日喎, alvin kwok 著晒老西, 買晒花同人celebrate (條女鍾意白玫瑰, 令我諗起candle in the light).

Grace 打俾我先知exam time table release today, 可想而知我放好少時間響study 上. 我讀到咁雜 (乜鬼都讀 ~ ) 諗住撞到七彩, 點知..... 3 subj in 2 days 都好..... 依家連住 3 日exam 啦 , 仆街. 咁同我Deakin 第一個Sem 有乜分別 ?! 第三日響exam venue 訓硬啦.

05/05/05, 林庭康_懶訓豬 問我o既中文名, 估極都以為我叫郭施琪 (因為我一向都打initial 係SK), 又寫錯晒我個名. workplace 無乜人, willi 都只係送o左兩次delivery. so 好多時間同佢chat chat. 我o地3 個人響到split d 荷蘭豆, 時間過得好快 ~~ 不過今日boss 成日響度, 無得食ice-cream ~

06/05/05, friday 少咁個人, willi & david 出o左車, elvis, jess & leo 無返. kissty still not yet permitted to pick up phone calls. so..... busy o左成幾個hours. 水都無得飲. but v have a happy nite ^ ^ 不過唔知點解willi 好似有d心事. 留低o左張optus sim card 響公司.... 唔知搵唔搵得番呢 .

07/05/05, 搵返張sim card 啦 ~ 見到jess 喇 ~ 好耐無partner 佢, 不過佢今日無鬧我lu. Alan 重俾錢我買chocolate ~ . tonite 都唔係好busy, 有jess 響度就唔會亂喇. but 我依然成日接到dtrouble phone call, asking for discount or late in delivery. Danny 真係唔做啦 ~ 好似係16 號, 佢搵到份新工lu. 我重話佢做乜唔等埋我生日先走. Willi still a bit unhappy..... 係咪我又做錯o左d乜o黎呢 ?? he play snooker tonite with Leo, so Alan drive us back home.

08/05/05, Mother's Day. 一早返工, 好sleepy 呢 ~ 佢o地話我個樣好似飲醉o左酒. 不過基本上成日都好 casual, 佢o地話this yr 係咁多年最靜o既一年. 落更同d兄弟去TAB 買波, arensal 對liverpool, 玩o下咁買o左和 (不過到最後我o地四個都唔中). 到夜晚, 我真係腳軟, 行唔到咁滯.

p.s. 努力唔講粗口....



台長: 傻Q
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文