24h購物| | PChome| 登入
2004-11-10 02:23:04| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Emotional Labour

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇左roy篇日記....又見到呢粒好耐冇見既字.....
anomie....我又未算係.....emotional labour....emotional exhaustion...我諗會中d.....

突然間....好想試下同BBA人共處

呢排真係覺得自己好支力.....

不停地妥協.....

同埋,我硬係有d覺得好似去左exchange咁.....
以前好似日日做乜隔離都有個人咁
依家通常都覺得好似少左d野咁

2015 mc 炒到p哂k,哈哈,唔知佢話上網搵sources條友係咪我呢,我有一條take home exam 冇乜心機做...就咁base on 份野改左d野ja...haha....
check grade 個下我諗都會幾驚

勁想去exchange.....最好可以馬上起行.....
頂...英美又好....台灣又好....新加坡又好.....乜都好啦.....俾我走就得!!

台長: K.T.CHAN
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文