24h購物| | PChome| 登入
2019-07-27 22:02:50| 人氣381| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

緊守崗位

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近香港發生左好多事
大部份都令到我覺得好痛心,傷心
我因此而喊左好多次好多次
甚至有輕生既念頭
覺得自己好無用
宜家越黎越逃避啲新聞, 連fb 都唔敢睇
唔知道自己仲要咁樣龜縮到幾時
亦都唔知道自己會唔會真係有一日頂唔順
但我希望自己能夠擁有一顆不輕言放棄既心
無論係對香港, 對自己, 甚至對工作
我要記住自己既身份除左係香港市民之外
除左對香港既熱愛之外
自己仲係一個女兒, 一位太太, 一位媳婦, 
社會發生左咁多事,係好難受好難過,
但呢啲唔係我既全部,
有能力就參與, 無能力就支持,攰就要休息
我仲有其他既責任
我仲有我既人生路要走
唔可以咁容易就被打敗
要緊守自己每一個不同身份既崗位,
要對住自己, 對得住愛我既人, 同我愛既人

台長: 彩霞仙子
人氣(381) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文