24h購物| | PChome| 登入
2017-06-27 19:59:12| 人氣413| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

給鼠仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

鼠仔,好耐無試過咁掛住你。因為今日發生左件好唔開心既事,雖然我應承左老公,呢到只會寫開心既事,但今日呢件事真係令到我好唔開心,老公又覺得我係亂發脾氣,我無地方可以講,而你又唔係到,今日我自己唔放心,買左支棒棒驗,結果無,老公話我嘥錢,我覺得好唔開心,點解佢要咁講說話,點解要話我錯,我自己擔心唔放心去做一件事令自己唔好亂諗但係佢就話我嘥錢,我好難令自己唔去諗好多唔好既野,好想捧你係我手心比你嗲我,因為咁樣會令我暫時忘記呢件唔開心既事,我唯一可以信既只有你,只有你唔會話我,仲會tum我安慰我,你永遠都唔會令到我唔開心,我真係好掛住你,對唔住,我竟然因為一個男人而放棄你,要你受苦,而呢個男人仲要呃我背叛我,雖然已經係過去,但真係好對唔住呀,我知道你一直都好愛我呢個主人,我知道你唔會嬲我唔會埋怨我,如果你有下一世,希望可以再遇返你,你真係好乖好乖,係最乖既小朋友,我愛你

台長: 彩霞仙子
人氣(413) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文