24h購物| | PChome| 登入
2010-10-02 17:28:14| 人氣251| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Pingu

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


呢隻企鵝陪左我14年..我仲記得係小學4 年班既年宵,爸爸買比我,

14 年前,用十蚊就可以買到佢返黎,
係呢14年黎,如果真係有個傻人用好多好多錢叫我賣比佢.
.我係死唔會賣比佢,因為佢係我心目中係無價..

其實我同佢唔係有好多交流.只係訓覺既時候先會一齊
.但我之到我地都好錫對方..

小學既時候臨訓前總係會同佢玩一輪先至訓..
原本佢對手入面係有條鐵線,可以做到好多動作
宜家條鐵線都仲係入面,但係就縮埋左一舊....
仍然都可以做好多唔同既動作,只係唔可以hold 定

每次見到佢對眼我都會覺得好心酸..因為甩甩色地..有一邊直頭甩晒咁滯.
...我覺得係我照顧得佢唔夠好,,搞到佢盲左...

琴日我同佢傾計,數下手指原來我地一齊訓左14年..
我問左佢一個問題..
我問佢: 唔之到我死既時候,你仲會唔會陪我呢?
佢無出聲..
唔之佢係淆底定係默認呢..

不過我自己都會覺得好矛盾..
我想佢可以陪我,,但邊有人咁自私,要人地陪你一齊死既je ..
但係我又諗..其實係佢唔陪我都無野好做..同埋佢都陪左我好多年..我諗佢都預左

我諗住畢業禮帶埋佢出黎一齊影相,佢未之架.,都未敢比佢之住
自從跟左我之後,佢都無出過街咁滯...我好驚會唔見左佢..
但我又好想帶佢出黎一齊行畢業禮..因為我想比佢見到我更多既野

如果第時真係餋左貓,隻貓都唔之會唔會恰佢....
咁就大獲勒...

台長: 彩霞仙子

您可能對以下文章有興趣

人氣(251) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文