24h購物| | PChome| 登入
2005-01-31 19:29:02| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雨中追風~~vv+ 豪客仔~~ +

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日,bonnie無拿拿叫我出同bee佢地果乍去大尾督bbq+踩單車

仲話一早約左我tim~~oo

無奈地要出去

今日豪爽咁第一次搭kcr first class
haha
果然爽ar~~無人架個車箱.仲可以浪腳tim
正~~不過一生只可豪一次~~嗯~
去到大埔墟,d人一個都未到,又話約1點半~~家和,阿強兩條友仲向屋企
可惡之極!!

之後同cherry傾左陣tel,bonnie同carman到左

haha~成半年無見過carman,果然係女大十八變~~又索左、靚左啦~~

之後買野飲,等埋marco同bee兩個遲到王黎埋
搭小巴入去

點知去到毛毛雨+超大霧~~無得bbq
改踩單車~~真係美中大足~~唉~~上左去水霸果度踩,超舒服~~~
bonnie同marco coz唔識,要租四輛果隻,得我同carman兩個來回踩果條水霸
果然追風既感覺好爽~~不過d雨令條路超洗~~成日「洗太」差d仲pk tim
好再我有十幾年經驗,平安大吉~~
等埋阿roy,強,嘉和幾過黎埋,我教bonnie學踩~~名師出高徒~~佢比我教左15分鐘就學識,雖然雞手鴨腳~~都總算不負所托啦~~下次記得請食飯啦你
至於marco.....比心機啦~~!!阿bee會默默支持你學識的~~嘿

之後同嘉和以四輛vs兩輛
佢條友仔~~簡直未死過,到我地斗~~???仲要得罪全世界~~你梗係輸啦
hahahhahahah

之後玩完去食「尾督豆腐花」~~好味~~
我地仲商討新年幾時過carman既fd既屋企玩~~散band之後

仆出去搵死仔tommy~
佢要掃貨woo,所以陪佢顛下~~~買左幾超多野
張卡都碌爆左~~shit~~

呢獲死得~~

夜晚返到去又勁傾tel~~woo
5點sin訓,累死~~

台長: ~傑傑~
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文